EVERYDAYME.PL (15)

Chciałabym podsumować moje testowanie dzięki stronie everydayme, trafiłam na nią przypadkowo w poszukiwania darmowego testowania produktów. Dzięki tej stronie miałam możliwość testowania:

1. Kapsułkę piorącą firmy Vizir
To był mój pierwszy prezent jaki otrzymałam, everydayme wysyła w pięknym pudełeczku, idealnie zapakowanych z liścikiem do osoby testującej. Oczywiście bardzo szybko wykorzystałam kapsułkę, bo już podczas wieczornego prania. Po wyjęciu ciuszków, byłam zachwycona zapachem, bo nie ukrywam, ale na to właśnie najbardziej zwracam uwagę, moje ciuchy muszę idealnie pachnieć. Plamy poschodziły, ciuchy były dobrze odświeżone, wyprane i pachnące, więc jak dla mnie super. Oczywiście jak wiadomo kapsułki są zdecydowanie lepsze i dla naszej pralki i dla ciuchów. Pralka się nie zapycha przez stosowanie innych środków, wystarczy kapsułkę wrzucić do środka bębna i nastawić pranie. Dla mnie rewelacja. Niestety przy intensywności prania jakie robię, paczka kapsułek wychodziłaby mnie drożej niż stosowanie proszku i płynu do płukania. Ale być może kiedyś zdecyduję się na stosowanie kapsułek.
Ocena - bardzo dobra

2. Płyn do płukania Lenor Parfumelle Elegante
Płyn a tak na prawdę koncentrat wchodzi na listę moich ulubionych płynów do płukania. Zapach cudowny a co najważniejsze utrzymywał się na ciuchach praktycznie do następnego prania. Świeży i intensywny. Oczywiście saszetka została wykorzystana za pierwszym razem. Przypadł mi do gustu, chociaż już nie jeden płyn z Lenora testowałam i ten na prawdę jest bardzo przyjemny.
Ocena - bardzo dobra

3. Płyn do płukania Lenor Sensitive 
Myślałam, że po skorzystaniu z płynu będę mówiła wielkie wow, ale niestety zapach owszem i świeżutki, ale bardzo mało wyczuwalny, ciuchy wyprane, odświeżone, ale zapach minimalny. Jest to też oczywiście zrozumiane, bo to płyn dla dzieci, wiec nie może być taki intensywny, wiec tutaj nie daję minusa, bo inna kategoria. Jeżeli miałabym stosować dla dzieci ten płyn myślę, że spokojnie kupiłabym go jeszcze raz.
Ocena - dobra

4. Płyn do naczyń Fairy 
Można by było rzec, że przy zmywaniu naczyń mam ogromną przyjemność i tutaj płyn tej firmy do testowania nie wpadł mi po raz pierwszy, przy wyborze najlepszego płynu kupowałam nie jeden, ich wydajność była na prawdę ekspresowa i starczała na bardzo krótko, a ja zmywam swoje naczynia ręcznie i chciałam mieć produkt z którego będę zadowolona w 100% i tutaj z czystym sumieniem mogę Wam polecić wszystkie zapachy Fairy do zmywania naczyń, bo i miałam wszystkie i dzisiaj również w kuchni stoi Fairy, a to dlatego, że jest gęsty, bardzo wydajny, fajnie się pieni i usuwa bród, zapach również sprawia przyjemność. To jest mój nr jeden w kategorii płynów do naczyń.
Ocena - celująca x2

5. Szampon do włosów head&shoulders
Szampon stosowałam już nie raz, bardzo fajnie myje, odświeża i likwiduje łupież, w moim domu rodzinnym kupowany jest tylko ten szampon i na prawdę domownicy są bardzo zadowoleni. Jeżeli chodzi o moje włosy to również byłam zadowolona z jego stosowania, najbardziej podobało mi się mega odświeżenia podczas mycia, mogłabym tutaj porównać jak z myciem zębów, takie samo odświeżenie, bomba. Ale niestety musiałam jeszcze stosować odżywkę, ponieważ moje włosy bardzo trudno się rozczesywały. Uważam, że produkt jest wart swojej ceny, to jeden z bardzo dobrych i sprawdzonych szamponów, który nie przetłuszcza i doskonale radzi sobie z łupieżem.
Ocena - bardzo dobra

6. Kapsułkę piorącą Ariel 3in1
Ostatnim produktem jest kapsułka firmy Ariel, oczywiście długo nie czekałam bo musiałam porządnie przetestować i porównać, również wrzuciłam kapsułkę razem z praniem, ciuchy wyprane, zlikwidowane zabrudzenia, odświeżone, lecz zapach jak dla mnie mógłby być bardziej intensywny, raczej można go przypiąć do neutralności zapachów. Kiedy wyjmowałam pranie byłam zadowolona z takiej lekkości, na prawdę fajnie je odświeżyło. Malutki minus za zapach.
Ocena - dobra


Kochani wystarczy wejść na stronę www.everydayme.pl zarejestrować się i korzystać z możliwości otrzymania próbek za darmo, jest to fajna inicjatywa, ponieważ przed wydaniem swoich pieniędzy możecie przetestować, czy chcecie akurat na dany produkt poświęcić swoje ciężko zarobione pieniążki. Ja korzystam, strona jest bardzo sumienna, ponieważ wystarczy kliknąć, a oni po nie długim czasie oczekiwania wysyłają do Was produkty. Właśnie dzięki takiemu testowaniu nauczyłam się wybierać produkty - sprawdzone - dobre cenowo.
Polecam serdecznie testowanie. Lubię wchodzić do sklepu i brać to co najlepsze, lecz nie chcę przepłacać. Nie lubię zastanawiać się zbyt długo nad kupowaniem. Chociaż w niektórych kwestiach, nigdy nie kupuję drugi raz tego samego, a za każdym razem kupuję nowości, aby przetestować.
Jest to portal dla kobiet, możecie to znaleźć kategorie, rodzina, zdrowie, ogród, styl, inteligentne zakupy, horoskop. Polecam z czystym sumieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz