sierpnia 17, 2015

FAMILYSERVICE.PL (12)

Większość kobiet uwielbia kosmetyki, próbki, dostawanie rzeczy za darmo czy po prostu otrzymanie możliwości testowania. Nie ukrywam, że od jakiegoś czasu wkręciłam się samym testowaniem różnych rzeczy i nie powielam produktów drugi raz - tylko staram się za każdym razem by w moje ręce wpadło coś nowego. Testowanie stało się po części moją pasją, bo za każdym razem, kiedy dostaję paczuszką - dosłownie jakąkolwiek, bardzo mnie to cieszy.
Podczas ostatniej wizyty w klinice, Pani podarowała mi torebkę.
Nie ukrywam tego, że byłam bardzo podekscytowana, bo to lubię. Musiałam wytrzymać bo nie chciałam tak od razu siedząc w klinice wyjmować i oglądać, tą przyjemność zostawiłam na potem :) 
W domu rozpakowałam torebkę i byłam zachwycona jej zawartością. 

W pudełeczku znajdowała się gazetka z super informacjami, m.in. jakie mamy prawa i co powinnyśmy wiedzieć - jakie mamy przywileje podczas trwania ciąży; jak prawidłowo dbać o formę, aktywność fizyczna jest bardzo ważna, można znaleźć jak powinniśmy ćwiczyć rozciąganie szyi i ramion, rozciąganie pleców, ćwiczenia na poprawianie krążenia; jak prawidłowo zaplanować poród;  wyprawka do szpitala - lista niezbędnych rzeczy dla dziecka oraz niezbędna lista dla mamy; kącik noworodka - najważniejsze rzeczy, które powinniśmy mieć w domku, kiedy pojawi się na świecie maleństwo; skóra maleństwa, jak powinniśmy o nią dbać.
W niebieskim pudełeczku znajdował się również kojący krem przeciw odparzeniom 15m.

Kolejną rzeczą jest książeczka wyprawkowa wypunktowane rzeczy, które są bardzo ważne, co musimy mieć ze sobą i tak m.in. są to: wyprawka do szpitala - lista dla mamy - dokumenty, higiena, ubrania; wyprawka do szpitala - lista dla dziecka; wyprawka do domu - lista zakupów - higiena, sen, karmienie, ubranka, transport, inne bardzo ważne rzeczy, oraz na ostatniej stronie mamy obowiązkowe szczepienia. Bardzo przydatna i już zaczęłam z niej korzystać.

Kolejną broszurą to wiele informacji o niezbędnych rzeczach / sprawach dla przyszłej mamy i tak m. in. możemy znaleźć: co należy ze sobą zabrać do porodu do szpitala, dokumenty wymagane przy przyjęciu do szpitala, jak wybrać wózek - głęboki, spacerowy czy uniwersalny?, informacje o łóżeczku, nosidełku, monitorze oddechu, przewijaku, ubrankach; przygotowanie domu na przyjęcie dziecka czyli znowu niezbędne rzeczy -wypunktowane aby o niczym nie zapomnieć, informacje dlaczego warto szczepić dziecko, znowu o prawach kobiet w ciąży, informacje o urlopie macierzyńskim. Na ostatniej stronie bardzo ważne rzecz jak kobieta powinna zapinać pas, wiadomo, że jesteśmy zwolnione z tego obowiązku w momencie już widocznej ciąży, ale nasze bezpieczeństwo jest najważniejsze i pas nam to daje, wiec warto wiedzieć jak zapinać pas. Kolejną rzeczą była próbka hipoalergicznego mleczka do prania. Bezpieczna dla skóry noworodków, niemowląt i dzieci. Już od pierwszego dnia życia. 100ml. I ostatnią rzeczą jest jedna pieluszka firmy Dada ( rzeczy tej firmy można znaleźć w Biedronce), taka malutka 2-5kg, oraz kolorowa miarka dla dzieci. 

Kochani i to by było na tyle w torebce.
Serdecznie polecam wszystkim zainteresowanym :)
Ja jestem zadowolona. 

Miłego Dnia. 



2 komentarze:

  1. O tak, w ciąży z córeczką dostałam taką samą paczuszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła niespodzianka :) Fajnie poczytać o ważnych sprawach i fajnie dostać ,,coś" do testowania :)

      Usuń