sierpnia 19, 2015

HiPP.pl (14)

Przedwczoraj otrzymałam paczuszkę, już nawet zapomniałam o niej. Kochani przepiękna koperta, dokładnie zapakowana trafiła w moje ręce. Jeżeli czytaliście wcześniejszy post w testowaniu wiece doskonale jak bardzo cieszą mnie takie prezenty.
W poszukiwaniu wielu informacji na temat ciąży, macierzyństwa, karmienia i wszystkiego co związane z maleństwem, znalazłam się na stronie HiPP, wystarczy się zarejestrować, wpisać oczywiście swoje dane, oraz dane albo planowanego porodu albo dane już maleństwa, które z Wami jest. I tak wypełniłam wszystkie pola i otrzymałam kopertę z bardzo ciekawą zawartością.

Nie tyle sama koperta mnie ucieszyła jak jej zawartość, pierwszą rzeczą jaką wyjęłam był Poradnik przyszłej mamy, kolejny stos ciekawych i bardzo ważnych informacji o macierzyństwie. Oczywiście już nie długo będziemy musieli porządnie zacząć myśleć o imieniu dla naszego maleństwa, mam nadzieje, że dziecko będzie posłuszne i na wizycie, która czekał mnie na początku września będziemy wiedzieli co przyjdzie na świat. Notatnik przyszłej mamy czyli imiona dla dziecka, możemy sobie wypisać dla dziewczynki i chłopca, kolejnej to zdjęcie z USG, ja niestety z tego nie skorzystam, ponieważ już wkrótce chcę kupić album mojego dziecka, gdzie wszystkie informacje będę umieszczała m.in. zdjęcia, ale najpierw płeć :). Bardzo mi się podoba strona z informacjami na temat tego ile powinniśmy przytyć w okresie ciąży i od razu mamy tabelkę w której możemy wpisywać nasza datę i mieć nad nią kontrolę (chociaż ta kontrola nasza nie jest zbyt wielka, ale zawsze coś). Kolejne informacje o prawidłowym żywieniu, produkty zalecane i niewskazane w okresie ciąży. Jak radzić sobie z dolegliwościami w ciąży m.in. ze zgagą; jak zapobiegać rozstępom i zachować naturalne piękno; produkty HiPP na zapobieganie rozstępom; jak wykonać delikatny masaż brzuszka, ud, piersi w ciąży; przygotowania do porodu oraz znowu wyprawka do szpitala i to mi się bardzo podoba, abym o niczym nie zapomniała; pierwsze chwile z maluszkiem, jak o niego dbać i jakich kosmetyków najlepiej używać, na ostatniej stronie notatki przyszłej mamy - witaj na świecie, czyli możemy wypisać informacje o naszym maluszku. 

Otrzymałam również 20% rabat na produkty hipp do wykorzystania w Rossmannie, na pewno wykorzystam.

Ostatnią rzeczą są chusteczki pielęgnacyjne od 1 dnia życia 10szt. w opakowaniu z delikatnym włóknem o wyjątkowo cienkiej strukturze. Z naturalnym wyciągiem z ekologicznych migdałów BIO. Odpowiednie także do łagodnego oczyszczania skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
- bez substancji zapachowych,
- bez olejków eterycznych,
- bez alkoholu,
- bez mydła,
- bez barwników,
- bez amulgatorów PEG,
- bez parabenów,
- pH neutralne dla skóry,
- wybielone bez użycia chloru,
- bez surowców pochodzenia zwierzęcego.
Za sam skład daję wielkiego plusa tym chusteczkom.


Kochane kobietki sama strona internetowa hipp.pl jest bardzo ciekawa, możecie na niej oczywiście otrzymać full wypas informacji o ciąży, porodzie, dziecku, karmieniu, możecie również dołączyć do klubu maluszka i skorzystać ze sklepu z produktami HiPP.
Polecam serdecznie.



5 komentarzy:

  1. Gdybym jakimś cudem zaszła jeszcze kiedyś w ciążę to czuję, że znalazłam bym u Ciebie kilka przydatnych informacji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje :) i zapraszam częściej

      Usuń
  2. Ja bardzo sobie cenię produkty z Hippa. Od kosmetyków po jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie korzystałam z produktów Hipp, ale chętnie przetestuję :)

      Usuń
  3. Uwielbiam produkty HiPP <3 co prawda chusteczki używamy z Pampersa, bo hippowskie na początku uczuliły małego, ale żel pod prysznic, szampon, oliwka czy balsam mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń