września 15, 2015

BIO - OIL (20)

W poszukiwaniu odpowiedniego produktu na mój powiększający się brzuch i zabezpieczeniu przed powstającymi rozstępami postanowiłam napisać do firmy Bio-Oil o możliwość przetestowania ich produktu o którym słyszałam same pozytywne opinie. Weszłam na stronę www.bio-oil.com i skorzystałam z formularza kontaktowego w którym opisałam swoją sytuację z prośbą o test olejku.
Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko z informacją, abym przesłała swoje dane adresowe. A więc kochani 08.09 wysłałam adres, 10.09 otrzymałam paczkę.
 A w środku znajdowało się 60ml olejku, poradnik specjalistyczny pielęgnacji skóry, oraz teczka w której była ulotka 9 miesięcy w dobrej formie, czyli jak ćwiczyć z próbką olejku, karta przebiegu ciąży, oraz taka jakby okładka na zdjęcie usg.

Napisałam w ciemno, ponieważ nie spodziewałam się, że tak rekomendowana firma wyśle swój produkt. Jednak nie zawiodłam się, potraktowali mnie bardzo poważnie i szybko z czego ja jestem bardzo zadowolona i mogę przetestować olejek.

Uwielbiam konsystencję olejku, ma świetny delikatny, ziołowy zapach, smaruję się codziennie wieczorem po kąpieli i czekam, aż się wchłonie, szybkość wchłaniania jest mi ciężka do określenia, ponieważ nie zwracam na to uwagi, bo chodzę po domu po prostu z podniesioną bluzką :)
Aktualnie jestem zadowolona, ciało jest potem bardzo przyjemnie w dotyku, a jak z rozstępami zobaczymy. Jutro zaczynam 18 tydzień i póki co brak rozstępów różowych - niestety białe są - ale mało widoczne, miałam je już od dawna.

Aktualnie zużyłam 1/3 buteleczki. Jestem zadowolona :)

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się udało dostać produkt bio oil. Ciekawi mnie czy na rostepy na biuście by pomógł,bo u mnie pierwsze zaczęły się niestety pojawiać pomimo stosowania kremów, a przecież to dopiero początek ciąży (8 tydzień).

    OdpowiedzUsuń
  3. Planowałam zakupić ten olejek, ale jednak postawiłam na rossmanowski balsam, czego nie żałuję, bo jest świetny. A poza tym, witam przyszłą mamusię - u mnie 20 tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam na piersi i brzuch, póki co odpukać na brzuszku nic nie ma, ale na piersiach już od początku zrobiły mi się rozstępy.. Bio oil pomógł, bledą z dnia na dzień! Czuję że skóra jest nawilżona i delikatna, Polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam uniknąc powiększenia rozstępow, które mam od czasów kiedy bylam dzieckiem i kupilam na happy baby razem z wyprawką (nie moglam się oprzeć mimo, ze to 4 miesiąc) i na razie smaruje i nic nie widze. Tzn nowych wężyków. Przy czym nie zawsze mam czas, zeby zrobic to rano (rzadko kiedy mam), więc jak się cos pojawi to nie będę mogla jednoznacznie powiedziec, ze nie działa..

    OdpowiedzUsuń