ZIAJA MAMMA MIA (19)

Kochane oczywiście matka polka nie przestaję się smarować, moje ciało to bomba tykają, która czeka kiedy pozwolę wybuchnąć, ale ja jestem cwana i nie pozwolę na to, chyba, że samoistnie wybuchnie, na to nic nie poradzę. Ale przetestowałam kolejny produkt do mamusiowego ciała i rzec mogę z czystym sumieniem, że firma Ziaja nie zawiodła mnie kolejny raz. 
Stosowałam wiele produktów z tej firmy i co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że warto wydać swoje pieniądze na ich produkty. Ale dzisiaj tylko i wyłącznie konkretnie o Mamma Mia.
Produkt jest rekomendowany do stosowania od 4 miesiąca ciąży ja go zakupiłam ok 4 tygodni temu i już mam na dnie. 


Jakie ma działanie:
- skutecznie zapobiega powstawaniu rozstępów,
- intensywnie rozjaśnia oraz wyraźnie zmniejsza rozstępy,
- stymuluje syntezę kolagenu i elastyny oraz wzmacnia ich włókna,
- zwiększa spoistość tkanki łącznej, uelastycznia i poprawia strukturę skóry.

Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Aloe Vera Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Urea, Sodium Lactate, Hydrolyzed Silk Protein, Buxus Chinensis (Jojoba Oil), C18-36 Acid Triglyceride, Glycerin, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Oenothera Paradoxa Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Isostearyl Isostearate, Phenoxyethanol, Magnesium Stearate, Potassium Chloride, Parfum, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Propylenglycol Soyate, Zinc Gluconate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin.



Plusy kremu przeciw rozstępom Ziaja Mamma Mia:


+ cena bardzo przystępna za 270ml - ok. 20zł,
+ ma bardzo delikatny i przyjemny zapach,
+ szybko się wchłania,
+ nie pozostawia warstwy klejącej na skórze,
+ idealnie nawilża,
+ łagodzi swędzącą skórę,
+ bardzo wydajny, 
+ fajna konsystencja, nie lejąca się,
+ łatwo dostępny,
+ cena bardzo konkurencyjna. 

Kochane kobietki tym, które stosują balsam zalecam rozcięcie butelki już przy przypuszczalnej końcówce, ponieważ, kiedy ja go rozcięłam starczyło mi jeszcze na ok 5 dni.



2 komentarze:

  1. Używam ten balsam odkąd brzuszek zaczął rosnąć. Również jestem zadowolona. Nie używałam innych, więc nie mam porównania, ale skoro działa to po co przepłacać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go używałam... ale mimo to rozstęp niewielki pojawił mi się na brzuchu i to miesiąc po porodzie! :o

    OdpowiedzUsuń