października 27, 2015

LIEBSTER BLOG AWARD 2015 (27)

Witajcie kochani w związku z tym, że otrzymałam nominację od trzech blogów do zabawy w Liebster Blog Award postanowiłam odpowiedzieć na pytania i nominować inne blogi. "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest mi niezmiernie przyjemnie, że inne kobiety zaglądają do mnie i być może zainteresowałam Was swoją cząstką życia. 
,,Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Za nominację bardzo dziękuje:

1. jasiowyswiat.blogspot.com/
2. zaplanowanamama.blogspot.com/
3. budujemy-gniazdo.blogspot.ie
4. http://sercamamdwa.blogspot.com/


Pytania od: http://jasiowyswiat.blogspot.com/

1. Największy uśmiech na Twojej twarzy wywołuje ... ?
Mój mąż, kiedy wraca z pracy, a ja już na Niego czekam, albo odwrotnie, kiedy On na mnie czeka. 
2. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga ?
Nazwa mojego bloga wzięła się od sytuacji, którą aktualnie przeżywam, czyli już za kilka miesięcy pojawi się na świecie mój syn. Od pierwszych dni, kiedy dowiedziałam się o ciąży, jestem matką. 
3. Co chciałabyś w sobie zmienić ?
Zrzucić 30kg zbędnego tłuszczyku.
4. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie kawa. 
5. Osoba, którą podziwiasz, jest Twoim autorytetem to ?
Moi rodzice.
6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Kubuś Puchatek.
7. Czy masz jakieś ulubione hasło motywacyjne ?
Sam jesteś odpowiedzialny za swoje życie, nikt nie napisze historii za Ciebie (moje hasło).
8. Twoja ulubiona książka, film, serial to ?
Pamiętniki Wampirów, The Walking Dead (seriale).
9. Twoja ulubiona restauracja to ?
BRAK
10. Twój ulubiony kosmetyk to ?
Balsam kokosowy do ciała - Zaiaja.
11. Jaka jest Twoja największa fobia ?
Przed snem zawsze sprawdzam zamknięte drzwi. 


Pytania od: http://zaplanowanamama.blogspot.com/

1. Czy pokażesz swojego bloga dzieciom (swoim)?
Jeżeli mój syn będzie tym zainteresowany to tak.

2. Wypoczynek nad morzem czy w górach?

Góry.

3. Kiedy ostatnio śmiałaś się do łez i co było jego przyczyną?

Około miesiąca temu, ale nie pamiętam z jakiego powodu.

4. W jaki sposobów powiedziałaś/ planujesz powiedzieć partnerowi o ciąży?

Po zrobieniu testu od razu zawołałam męża i mu powiedziałam o tym. 

5. Co byś zrobiła jak byś dowiedziała się, że jutro jest koniec świata ?
Za mało czasu, aby planować. Na pewno ten czas spędziłabym z najbliższą rodziną. 
6. Co lubisz w swoim charakterze, a co z chęcią byś zmieniła ?
Jestem bardzo empatyczna, uczuciowa - to lubię, zmieniłabym to, że wszystko bardzo biorę do siebie i przeżywam oraz to, że jestem bardzo nerwową osobą. - to bym zmieniła.
7. Które święta wolisz Wielkanoc czy Boże Narodzenia i dlaczego ?
Zdecydowanie Święta Bożego Narodzenia, ta magia wystroju, choinki, światełka, jedzenie, śnieg, mandarynki i wszystkie filmy typowo świąteczne - uwielbiam :) 
8. Spotkałaś złotą rybkę, obiecała spełnić Twoje trzy życzenia. Jakie one będą?
Żebym zawsze ja i moi bliscy mieli: zdrowie, miłość, pracę.
9. Czy lubisz swoje imię, jeśli nie to jakie Twoim zdaniem do Ciebie pasuje?
Lubię.
10. Jaką książkę polecasz na jesienno-zimowe wieczory?
Wszystkie części Harrego Pottera.
11. Jaki kwiat pasuje do Twojego charakteru ?
Goździk. 

Pytania od: budujemy-gniazdo.blogspot.ie


1. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Abym przez całe życie miała zdrowie, miłość i pracę.

2. Kto jest Twoim największym autorytetem i dlaczego?

Moi rodzice, bo wychowali mnie na dobrego człowieka.

3. Twoja ulubiona potrawa?

Gołąbki.

4. Najlepsze zwierzę domowe to... Uzasadnij.

Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, może być zwierzęciem domowym pod warunkiem, że dookoła jest duże podwórko do biegania. 
Jeżeli nie ma takiej możliwości, uważam, że zwierze w domu to katorga dla zwierzaka. 
5. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Chciałabym zwiedzić całą Polskę, wszystkie piękne miejsca, jest ich strasznie dużo.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oglądam filmy/ seriale, czytam książkę, sprzątam, gotuję, spaceruję, robię zdjęcia. 
7. W jakich okolicznościach poznałaś swojego partnera/męża?
Męża poznałam dzięki swojej koleżance na imprezie  w swojej miejscowości w czerwcu 2007 roku.
8. Twój ulubiony przedmiot w szkole to...
W szkole średniej - żaden, na studiach - wszystkie (studia pedagogiczne)
9. Jaki jest Twój ulubiony dzień w roku i dlaczego?
Ulubiony dzień ? nie mam takiego. Ulubiona pora roku to wiosna i jesień.
10. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Mąż, rodzice, rodzeństwo.
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego życia? 

Bez samochodu. 


Pytania od: http://sercamamdwa.blogspot.com/

1. Jak wyobrażasz sobie siebie i swoje życie za hmmm 20 lat?

Strasznie długi czas... za 20 lat będę 46 letnią matką z fajnym stażem małżeńskim, mam nadzieje, że będę szczęśliwa i zdrowa, tak samo jak moi bliscy. Widzę siebie jako sprawną, fajną kobietę, która dba o swoją rodzinę i realizuje siebie. 

2. Jak wyobrażasz sobie idealnie spędzony dzień?

Idealnie spędzony dzień byłby z moim mężem nad morzem, spacerując i rozmawiając.

3. Jaką porę roku lubisz najbardziej? I dlaczego?

Wiosnę, wszystko budzi się do życia po długiej i chłodnej zimie.

4. Którą postacią z filmu/ serialu chciałabyś być przez jeden dzień? I dlaczego?

Hermiona z Harrego Pottera, chciałabym umieć czarować.
5. Jakiej życiowej decyzji najbardziej żałujesz? (o ile taka jest)
Nic mi do głowy nie przychodzi, raczej wszystkie decyzje staram się zawsze przeanalizować chociaż trochę, postawić sobie za i przeciw.
6. Jakie domowe obowiązki sprawiają Ci najwięcej satysfakcji/radości?
Odkurzanie, mycie podłóg, zmiana pościeli, sprzątanie łazienki, kuchni, mycie okien, zmiana firanek, prasowanie.
7. (I analogicznie) Jakie domowe obowiązki sprawiają Ci najmniej satysfakcji/ radości?
Mycie naczyń.
8. Gdybyś mogła przenieść się teraz w czasie i przestrzeni, gdzie byś powędrowała?
200 lat wstecz.
9. Jaka jest Twoja największa słabość?
Słodycze.
10. Czego boisz się najbardziej?
Koników polnych, myszy/ szczurów.
11. Co chciałabyś robić w życiu zawodowo, by być spełnioną? A może już to robisz?
Pracować z młodzieżą albo być pisarką. 


NOMINUJĘ: 

1. http://www.ohkrab.pl/
2. http://bedemamusia.blogspot.com/
3. http://bestdamnmomever.blogspot.com/
4. http://notatkiprzyszlejmatki.blogspot.com/
5. http://codziennosc-zycia.blogspot.com/
6. http://puffa.pl/
7. http://rodzinka2plus2.blogspot.com/
8. http://refreshing-mind-of-slonku.blogspot.com/
9. http://jakwyszlamzamaz.blogspot.com/
10. http://rodzinnarewolucja.blogspot.com/
11. http://testowaniaczar.blogspot.com/

Moje pytania:

1. Jak radzisz sobie ze stresem ?

2. Co cenisz sobie w życiu bardziej pracę czy miłość ?

3. Ciekawy film/ książka?

4. Jakie cechy w swojej osobie lubisz ?

5. Co najbardziej drażni Ciebie w innych ludziach i dlaczego ?

6. Bycie matką to.... ? ( czym jest dla Ciebie rola matki, z czym Ci się kojarzy)

7. Jak słyszysz Kevin Sam W Domu co myślisz ?
8. Co najbardziej sobie cenisz w relacji damsko - męskiej ?
9. Co uważasz na temat likwidacji okien życia ? (uzasadnij odpowiedź w 1-2 zdaniach) 
10. Adopcja czy rodzina zastępcza ? swoją odwiedź uzasadnij.
11. Twoje motto życiowe. 


6 komentarzy:

  1. hmmm a ja to się właśnie zastanawiam jak to będzie jak dzieci podrosną. jak będą bloga odbierały. Póki co żyją nim tak jak ja.. prosza o zdjęcia, o wrzucanie na bloga, czy tam instagram albo facebooczka..dla nich spotkania blogerskie , eventy to w sumie codzienność, ale czy sie kiedyś nie sprzeciwią i nie zechcą uciekać z wirtualnego świata to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że to pewna forma wspomnień, dlatego zdecydowałam się na założenie bloga, bo od zawsze uwielbiałam pisać, a tym bardziej sytuacja w której jestem jest najwspanialszą na świecie, więc warto ją zapisywać :)

      Usuń