listopada 04, 2015

TESTERKA PROVAG ŻEL (29)

Paczuszka, w której znajdował się żel, próbki emulsji oraz mały ręczniczek.
Jakiś czas temu na stronie www.kobiecosc.info pojawił się konkurs, aby zostać testerką specjalistycznego żelu dla kobiet i dzieci do zapobiegania i leczenia wspomagającego zakażeń okolic intymnych, warunkiem było wypełnienie informacji oraz odpowiedzieć na pytanie, bardzo chętnie skorzystałam i tak wygrałam paczuszkę, która po długim oczekiwaniu parę dni temu dotarła do mnie. Już wcześniej miałam styczność z preparatem prOVag, więc moja opinia jest pozytywna.
Uważam, że to najlepszy produkt do utrzymania prawidłowej higieny miejsc intymnych. To właśnie dzięki temu preparatowi czuję się w 100% komfortowo i nie nęka mnie już nieprzyjemny zapach.
Poniżej pokazuję Wam prezencik, który dostałam.
Chciałabym zaznaczy, że po otrzymaniu paczuszki następnego dnia dostałam na maila ankietę, którą musiałam wypełnić i tutaj też mogę wygrać kosmetyki pielęgnujące miejsce intymne prOVag. 


30 g żelu

5 szt. emulsji prOVag

Prześliczny ręcznik do mycia.

Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się wygrać, wszystkim kobietom, które mają jakiekolwiek problemy z utrzymaniem prawidłowej higieny polecam emulsję i żel prOVag. Doskonale nawilża, minimalizuje i likwiduje różnego rodzaju podrażnienia.

2 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy, ale żele to higieny intymnej są u mnie obowiązkowe tuż obok mydła i pasty do zębów od wielu lat :) Bardzo dbam o czystość rąk i tam na dole, a mój Mąż urzekł minie właśnie tym, że on też używał męskiego płynu do higieny intymnej... Pamiętam, jak zobaczyłam, że ma go pod prysznicem - utwierdziłam się tylko, że chcę go na męża :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny produkt! Również testowałam.
    Zapraszam również do siebie;)

    OdpowiedzUsuń