WIZYTA 11 GRUDNIA U LEKARZA. (39)

Wizyta 11 grudnia zakończyła się uspokojeniem moich myśli. Syn waży 1685g i jest tydzień starszy niż wskazuje na to data ostatniej miesiączki. Data porodu zmieniła się o 10 dni, więc to bardzo dużo. Przewidywany termin 10 lutego 2016r. Kolejna wizyta 8 stycznia, również u diabetologa. Wczoraj odwiedziła cukrzycowe zło, wyniki, które musiałam wykonać wyszły dobre, jednak cukier na czczo nadal za wysoki, dostałam zwiększoną dawkę insuliny 6jednostek, ale wczorajsze wstrzyknięcie również nie pomogło, więc najprawdopodobniej dzisiaj będzie 8 j., muszę tylko skontaktować się z doktor.
Cukrzyca nie wpłynęła do dnia wizyty u ginekologa negatywnie na mojego syna i to mnie najbardziej cieszy. Wczorajsze ważenie u lekarza wskazało kolejne 60 gram w dół, czyli od początku ciąży przytyłam 3,40kg, to akurat w moim przypadku jest dobre, że tak nie przybieram na wadze, ponieważ moja nadwaga jest znaczna i pogorszyło mi jedynie stan zdrowia, dieta którą stosuje podczas cukrzycy ciążowej pozwala mi na normalne funkcjonowanie i dzięki temu po porodzie szybciej dojdę do siebie.
Brzuszek rośnie pięknie, samopoczucie nie zmienia się od paru tygodni, już za 4 dni wkraczamy w 8 miesiąc, aż nie mogę w to uwierzyć i chyba mój mąż bardziej sam nie może w to uwierzyć, że zaraz urodzi się Nam syn.
Jesteśmy szczęśliwi bardzo, ale i obaw równie dużo jak szczęścia jest w naszych głowach. Wszystko do przejścia. Od ostatniego posta wylałam trochę łez, uspokoiłam nerwy.
Będzie jeszcze post przed wigilią.
Buziale :)

9 komentarzy:

  1. Kochana dużo zdrówka i dobrze że z maleństwem wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rośnie chłopaczek! Macie już wybrane imię? I dobrze, że uspokoiłaś swoje nerwy, to też na pewno ma wpływ na synka, ale i na Twój stan. Zdrowia :* i oby tak dalej w przód!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łzy uwalniają z organizmu toksyny, ja zawsze potem czuję się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze i niedługo będziecie cieszyć się sobą !!! Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że wszystko do przodu idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdoriwa i szczęścliwego rozwiązania! Przesyłam pozytywne wibracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już za chwilę będziecie cieszyć się z każdej chwili spędzonej razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech sobie rośnie zdrowo :) Ja mam termin na 14 lutego, chyba, że kolejne usg coś zweryfikuje. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzę, bo najważniejsze.
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń