WITAM W NOWYM ROKU (41)


Chciałabym w Nowym Roku serdecznie się z Wami przywitać. Przez te parę godzin jeszcze nic się nie zmieniło, jestem tą samą osobą, z tym samym dziwnym charakterem, jestem zmęczona, rozdrażniona z bólem głowy. Siedzę w szlafroku, oglądam film w telewizji, piszę i popijam herbatę.
Poprzedni rok jest już zamknięty, nic nie zmienię, nie cofnę czasu, jedynie głęboka refleksja pozwala mi na postawienie sobie nowych celów i mieć kolejne piękne marzenia.
Ten rok przyniesie wiele ogromnych zmian, na świat przyjdzie Nasz wymarzony syn... już nie mogę się doczekać, mam wiele obaw, czeka mnie wiele wyzwań, nowych doświadczeń, szczęście, które jest we mnie tak na prawdę jest nie do opisania.
Kochani mam nadzieje, że wieczór Sylwestrowy spędziliście w gronie rodziny i przyjaciół, poprzedni rok zakończyliście hucznie, a w następny wchodzicie wielkim krokiem. Niech będzie dla Nas wszystkich lepszy niż poprzedni.... oby chociaż nie gorszy.

1 komentarz:

  1. W tym roku spełni się Twoje marzenie - rewelacja :) Bardzo Ci tego gratuluję i jak wiesz - trochę zazdroszczę! Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń