KONKURS - PROVAG (47)

Jakiś czas temu zainteresowałam się możliwością testowania różnych produktów za darmo, nie ukrywam, że jest to świetna sprawa :) która sprawia mi coraz więcej przyjemności. O testowaniu kosmetyków prOVag możecie przeczytać tutaj, po przetestowaniu wzięłam również udział w konkursie, który polegał na uzupełnieniu ankiety i w odpowiedzeniu na jedno otwarte pytanie, bez zastanowienia oczywiście to zrobiłam, ponieważ emulsja zdziałała cuda i do dnia dzisiejszego jest to niezbędnik w mojej łazience. Ok 1-2 tyg. po wysłaniu maila, otrzymałam wiadomość, że wygrałam nagrodę. Otrzymałam płytę CD, która jest rewelacyjna, jak zaczęłam jej słuchać to uśmiech na buzi się pojawił :), do tego poradnik higieny intymnej dzieci w formie małej ulotki oraz ręczniczek - ten sam, który otrzymałam do testowania za pierwszym razem.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dostawać prezenty, jakiekolwiek by nie były :)

Organizator konkursu „Zostań testerką prOVag żel® ”  jest IBSS BIOMED S.A,
www.biomed.pl

Strona internetowa na której znalazłam konkurs
www.kobiecosc.info

O kosmetykach prOVag, możecie poczytać:
www.provag.info/

1 komentarz:

  1. Żel provag stosuje juz od jakiegos czasu i jestem z niego mega zadowolona. Pomaga kiedy odczuwam jakies swędzenie czy pieczenie miejsc intymnych. Nie jestem zwolenniczką globulek dopochwowych, a żel jest fajną alternatywą dla nich. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń