,,KRAJANKOWA" KAMPANIA WINIARY. (48)

18 stycznia miałam ogromną przyjemność odebrać paczuszkę z cudowną zawartością produktów winiary. Nowość na półce, przyjemność w mojej kuchni.
To już drugi raz, kiedy zostałam obdarowana możliwością testowania z firmą winiary. Oczywiście rozpakowywanie nie trwało długo, tylko kurier wyszedł, a ja wzięłam się za rozpakowywanie, a w środku wielka niespodzianka.

- 5 krajanek buraczkowych po 282g,
- 5 krajanek warzywnych po 282g,
- 5 krajanej ogórkowych po 282g,
- list do ambasadorki,
- ulotki do rozdania znajomym,
- przewodnik dla ambasadorki z przepisami,
- ściereczka.

Paczka bardzo bogata, już nie mogę się doczekać, kiedy ugotuję obiadek korzystając z krajanek. Na pewno w najbliższym czasie poinformuję Was jak wyszedł obiad.
Wystarczy zarejestrować się na na rekomenduj.to i brać czynny udział w różnych ankietach, które umożliwią  zostanie ambasadorką i testowanie samych wspaniałych rzeczy. Możecie podzielić się ze swoimi bliskimi i znajomymi zawartością paczki, aby i oni mogli udzielić Ci informacji czy są zadowoleni z produktu.

Bierzemy się do gotowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz