maja 12, 2016

BABY BOTTLE - TESTOWANIE BUTELKI (62)

Kolejnym produktem, który testowałam razem z synem to butelka - Baby Bottle; dotychczas korzystając tylko z jednej butelki troszeczkę podchodziłam do sprawy dość sceptycznie, bałam się, że syn nie polubi nowego smoczka, a tym bardziej dostanie kolek. Jednak moje obawy szybko się rozwiały przy pierwszym karmieniu.
Moje pierwsze wrażenie było jak najbardziej pozytywne, przepiękna niebieska buteleczka z bardzo fajnymi obrazkami, duża - bo mieszcząca, aż 270ml. oraz fajne wypuklenia, dzięki czemu przyjemnie trzyma się w dłoni. Butelka posiada duży otwór, który jest tak komfortowy, że wysypanie mleczka graniczy z cudem (a zdarzało mi się to dość często). Co mnie jeszcze w butelce urzekło ? smoczek -  rewelacyjny kształt i znowu musiałam ,,wymacać", abym sama mogła się upewnić czy producent pisze prawdę, zgodzę się, że jest jedwabiście miękki, a jego kształt bardzo się spodobał mojemu synkowi. Widziałam z jakim zainteresowaniem je, przypuszczam, że po prostu czuł nowy smoczek, wszystko na plus bo mleko zniknęło w mgnieniu oka. 



W szybkim skrócie: 
- Butelka stworzona dla dzieci od 2 miesięcy w górę,
- Ma średni przepływ dzięki czemu dziecku nie grozi zakrztuszenie się,
- Jedwabiście miękki smoczek,
- Wyjątkowy kształt smoczka,
- Pojemność butelki to, aż 270ml,
- Duży otwór, dzięki czemu komfortowo wlewa się / wsypuje mleko, czy inne płyny; oraz idealnie i bezproblemowo myje się butelkę,
- Wszystkie produkty MAM są zatwierdzane przez eksperta medycznego,
- Przyjemnie trzyma się ją w dłoni,
- Ma bardzo ładny i estetyczny wygląd.

Butelka przypadła mi zdecydowanie do gustu, mojemu synkowi zresztą też. Dzięki temu, że jest stworzona z wysokiej jakości tworzywa na pewno sięgnę po nią na prezent :)

SKLEP

TUTAJ ZNAJDZIESZ WSZYSTKIE BUTELKI FIRMY MAMBABY

BUTELKA TESTOWANA BABY BOTTLE 270ml 

Produkt sponsorowany 

A wy z jakich butelek korzystacie ???

3 komentarze:

  1. Jak moja Iza była to nie było takich butelek :) teraz na rynku jest tego wszystkiego coraz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą butelkę. Gdzieś wyczytałam, że spośród oferowanych przez rynek butelek ma smoczek najbardziej przypominający sutek. Dla Mikołaja niestety za mało, bo i tak nie chce z niej pić, jak i z żadnej innej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używałam produktów MAM i powiem szczerze, że są rewelacyjne.Polecam szczególnie butelkę Anti Colic.Mój synek był zachwycony :) my również. Teraz znów jestem w ciąży i napewno powrócę do smoczków i butelek MAM.

    OdpowiedzUsuń