maja 04, 2016

TESTOWANIE SMOCZKA LOVE&AFFECTION (60)

Dzięki firmie MAMBABY, mieliśmy razem z synem możliwość przetestowania przeuroczego smoczka, który dostaliśmy. Oczywiście muszę wspomnieć, że kiedy otrzymałam paczuszkę byłam zachwycona, zadowolona i podekscytowana. Żeby przetestować wszystko dokładnie daliśmy sobie trochę więcej czasu, na każdy produkt (a jest ich ogólnie 4) tak, aby być w 100% pewnej co o nim sądzimy.

Dzisiaj przedstawiamy Wam smoczek dla dzieci od 2 do 6 miesięcy.(link do produktu na samym dole)

Pierwsze wrażenie ? - Przepiękny kolor i napis, który skradł nie tylko moje serce, ale przede wszystkim serducho taty :) strzał w dziesiątkę z wyborem i najważniejszy fakt, że jest to smok ortodontyczny, zaprojektowany przez dentystów dla zdrowego rozwoju jamy ustnej naszej pociechy.
Osobiście pierwszy raz spotkałam się ze smoczkiem bez tzw. ,,rączki" i szczerzę muszę przyznać, że jest równie komfortowy w użyciu, nie ma żadnego problemu w podawaniu czy odbieraniu go dziecku. Tarczka z napisem jest tak skonstruowana, aby wygodnie i pewnie chwycić smoczek. Zresztą sami zobaczcie:


 Po wyjęciu smoczka z opakowania od razu musiałam go dokładnie ,,wymacać", abym mogła sama przekonać się jaki jest. Zgadzam się z tym co producent napisał na opakowaniu, dzięki jedwabistemu silikonowi posiada miękką powierzchnię, która wraz ze zgrabną konstrukcją tworzą idealny smoczek, który perfekcyjnie pasuje do ust mojego dziecka.

 Moja opinia na temat smoczka jest zdecydowanie pozytywna, ponieważ mój syn, kiedy poczuł nowość w swojej buzi również szybko go polubił. Widzę z jaką przyjemnością synek soka smoczka, a przy tym wygląda przeuroczo.
Dlaczego polecę produkt dla innych mam ? 

Ponieważ Smoczek Love&Afftection: 
- jest stworzony z jedwabistego silikonu dzięki czemu jego powierzchnia jest miękka,
- pracowali na nim pediatrzy, dentyści oraz ortodonci,
- symetryczny kształt idealnie pasujący do ust dziecka,
- dzięki zaokrąglonej główce (napis I Love Daddy) łatwo i bez problemu można chwycić smoczek,
- jest lekki,
- jego wygląd jest wyjątkowy,
- można podarować go również w prezencie.
KOCHANI ! Jeżeli spodobał Wam się smoczek, możecie go znaleźć na stronie internetowej firmy, poniżej podaję bezpośredni link do smoczka I love daddy - kolekcja stworzona z miłości:

SMOCZEK I LOVE DADDY

SMOCZKI

STRONA GŁÓWNA SKLEPU

Produkt jest sponsorowany. 

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej smoczkowej firmy, ale też od kilku lat nie sa nam potrzebne :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam na niego ochotę! ale po przemyśleniu stwierdziłam że wolę jednak coś mniej stronniczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My od początku postawiliśmy na smoczki MAM. Mamy te pakowane po dwa w opakowaniu w ktorym można łatwo wyparzać smoczki co jest świetną sprawą! Leo id razu je zaakceptował i kiedy myśleliśmy o wypróbowaniu innej tańszej firmy ze strachu zrezygnowałam:D rzeczywiście są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się te smoczki bez rączki, są fajne bo inne. My będziemy testować niedługo smoczek MAM Air i już nie mogę się doczekać. Widać, że jest duży dostęp powietrza, to wielki plus! Mieliśmy kiedyś smoczki, które za bardzo przylegaly do twarzy i odparzyla się buźka. Teraz wybieramy tylko takie, gdzie jest odpowiedni dostęp powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych smoczków ale wydają sie ciekawe, poki co my odsmoczkowani od 3ech miesiący :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki model cudny na zdjęciu:D miło się czytało:)

    OdpowiedzUsuń