czerwca 03, 2016

KONKURS (czas trwania od 08.06.2016r. do 25.06.2016r) (69)

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
Pytanie konkursowe:
W jaki sposób spędzasz wolny czas ze swoim dzieckiem ?
Najbardziej ciekawa i kreatywna odpowiedź zostanie nagrodzona :) 
Nagroda konkursowa:
Książka pt. ,,Cyfrowi rodzice" Yalda T.Ulsh

Regulamin:
1. Konkurs zorganizowany jest dla czytelników bloga matkapolka89.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 08.06.2016r. do 25.06.2016r. (włącznie).
3. Nagrodą jest książka pt. ,,Cyfrowi Rodzice. Dzieci w sieci. Jak być czujnym, a nie przeczulonym" Yalda Y.Ulsh.
4. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo IUVI.
5. Koszt wysyłki nagrody pokrywa właścicielka bloga matkapolka89.
6. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są pod postem ,,KONKURS"
7. Uczestnikami konkursu mogą być TYLKO osoby pełnoletnie mieszkające na terytorium Polski.
8. Zadanie konkursowe polega na udzieleniu odpowiedzi na pytanie:
,,W jaki sposób spędzasz wolny czas ze swoim dzieckiem?"
9. Spośród nadesłanych odpowiedzi zostanie wybrana 1 najciekawsza odpowiedź, zrobi to osobiście właścicielka bloga matkapolka89.
10. W konkursie uczestnik bierze udział dobrowolnie i bezpłatnie.
11. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia.
12. Uczestnik, który wygra zobowiązany jest do przesłania danych w celu wysyłki nagrody.
13. Jeżeli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 5 dni, zostanie wybrana kolejna osoba.
14. Uczestnik zamieszczający komentarz z odpowiedzią na pytanie konkursowe wyraża zgodę na akceptację tego regulaminu oraz na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą i Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 poz. 883).
15. Regulamin konkursu został zaakceptowany osobiście przez wydawnictwo IUVI.





5 komentarzy:

  1. Widze tu ciekawe artykuły, ale chyba nie zarabiasz na swoim blogu, a szkoda marnować ruchu, bo pozycje w google masz dobrą, możesz ladnie spieniężyć swoją strone, wygogluj sobie - jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko na terenie Polski? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do konkursu, mogę wysłać książkę do Twojej rodziny :) w Polsce.

      Usuń
  3. Mój synek ma pół roku. Wolny czas spędzamy głównie na zabawie, poznawaniu nowych smaków, dotyku, na laskotaniu, spiewaniu i tanczeniu. Mój maly niunio już tak się przyzwyczaił ze gdy do południa zapomnę aby z nim potańczyć i pospiewac to krzyczy i uderza rączka we mnie bądź swoją nozke. Wygląda to przekomicznie, a podczas tego śmieje się jak opętany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio dużo myślałam na temat czasu spędzonego z moją córeczką. Zacznę od tego, że od samego wstania, czuję wewnętrzną radość, że zobaczę jej uśmiech kiedy mnie ujrzy. Kilka razy w ciągu dnia myślę sobie jak się cieszę, że możemy tyle czasu spedzić tylko we dwie. Laura ma rok i już się dogadujemy, to niesamowite. Bardzo dużo czasu spędzamy w jej pokoju, gdzie ma wszystkie zabawki i bawimy się. Ja śpiewam, ona tańczy. Ja pokazuje, ona powtarza. Ja mówię chodź do mnie, ona zalotnie się uśmiecha i ostrożnie stawia kroczek po kroczku, z wielką dumą w oczach, a i mnie duma rozpiera. Chodzimy na spacery, razem się huśtamy. W międzyczasie tulimy się, gilgamy i wygłupiamy. W zasadzie wszystko robimy razem. Od zabaw, po gotowanie czy sprzątanie. Dzień kończymy na fotelu z książką w ręku. Potem tulimy się i córeczka zasypia, mama daje buziaka w czółko, odkłada córcię życząc jej kolorowych snów i wychodzi na paluszkach spoglądając jeszcze cały czas na swój mały wielki cud.

    OdpowiedzUsuń