czerwca 20, 2016

,,KIM BĘDĘ JAK DOROSNĘ" WYGRANA W KONKURSIE (74)

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na stronie www.kolekcjakimbede.philips.pl. Zadanie polegało na uzasadnieniu wybranego (obrazka) przyszłego zawodu dziecka. Ja oczywiście wybrałam fotografię, ponieważ od wielu lat fascynuję się to dziedziną może i nie tylko jako zawód, ale jako ogromna pasja, relaks, kreatywność i rozwój. 27.05 dostałam smsa z informacją o wygranej w konkursie ,,kim będę gdy dorosnę" Philips Avent od Agencji Promocyjnej Karlsbad.
Dnia 07.06 zapukał do moich drzwi kurier z prezentem.
Moje szczęście nie zna granic. Kochani otrzymałam przecudowny organizer dla mojego dziecka, składa się on z:
Przepięknego szczelnie zamykanego etui.
Szczotki.
Grzebienia.
Nożyczek.
Cążek.
3x pilników.
Termometra.
Gruszki.
 Szczoteczki silikonowej.

Wiecie jestem bardzo zadowolona, taki organizer jest idealny na wyjazdy, etui, które jest szczelnie zamknięte pozwoli na przetrzymywanie wszystkiego w sterylnych warunkach.
Moja przygoda z konkursami coś czuje, że dopiero się zaczyna.








2 komentarze:

  1. Poręczny zestaw i bardzo ładnie się prezentuje. Mnie też kilka razy w życiu udało się coś wygrać w konkursie, więc czasem próbuję swoich sił :) jak to mówią, jak nie grasz to nie wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja brałam udział w konkursie, ale nie udało się. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń