czerwca 21, 2016

MINI COOLER - TESTOWANIE GRYZAKA (75)

Dzięki firmie MAM BABY w nasze ręce, rzecz jasna moje i syna wpadł rewelacyjny gryzak MINI COOLER. Przygoda z zębami zaczęła się już kilka tygodni temu i pewnie też potrwa, jednak już zza dziąseł widać ,,coś" co za jakiś czas znowu wypadnie, jaki w tym sens ?
Miałam możliwość wyboru produktów w sklepie Mam Baby, przeglądając stronę natrafiłam na gryzak o którym dzisiaj Wam trochę napiszę.
Jak widzicie gryzak jest dość spory o wyjątkowym kształcie, który pozwala dotrzeć, aż do zębów trzonowych; wypełniony wodą daje możliwość schłodzenia w lodówce dzięki czemu relaksuje i uspokaja dziąsła, które są cały czas podrażnione i delikatne w okresie wybijania się; okrągła, duża rączka pozwala na łatwe chwytanie i stabilne trzymanie.


Dodatkowo jest również (jak ja to nazywam) szelka tzw. klips, który mocujemy do ubrania dziecka i daje nam to ogromny komfort, że gryzak nie poleci na ziemię, w naszym przypadku jest to świetne rozwiązanie, ponieważ często wszystko lata, co kończy się wygotowywaniem, dlatego klips przyda się na spacerze, w wózku, na wyjazdach, wszędzie tam, gdzie jesteśmy narażeni, iż mój syn wyrzuci przedmiot.
A teraz przyjrzyjcie się gryzakowi, jak rewelacyjnie jest skonstruowany:




Mojemu synowi również się spodobał gryzak, jesteśmy na etapie, w którym wszystko ląduje do buźki, bacznie pilnuję, aby nie trafiało tam nic co spowoduje przykre konsekwencje, dlatego gryzak super się sprawdza i wiem, że jest bezpieczny.
Zabawa z gryzakiem była świetna, przez co ciężko było uchwycić go do zdjęcia.

Gryzak jest z Nami codziennie, a z każdym dniem mój syn jest bardziej świadomy rzeczy, które trzyma w dłonie, obserwuje, dotyka, liże, są to naturalne odruchy dobrze rozwijającego się dziecka, a mini cooler pozwala Nam w dalszym ciągu dbać o dziąsła i rozwój uzębienia. Wszystkim mamom, którym zależy na jamie ustnej dziecka oraz przede wszystkim zmniejszeniu bólu, który cały czas towarzyszy polecam gryzaka mini cooler, jest On przystosowany dla niemowlaków od 2 miesiąca życia.
Poniżej linki do produktu. 


SKLEP

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI JAMY USTNEJ

Mini cooler - gryzak dla niemowląt 2m+ 

Produkt sponsorowany

1 komentarz:

  1. Rączka fajnie dopasowana do małych rączek. Dobry pomysł z klipsem, szczególnie podczas spacerów. Wiecznie podnoszę wszystko co ląduje na ziemi. My już mamy na szczęście sporo ząbków, ale jeszcze kilka przed nami. Mam nadzieję, że malutka tak dobrze to zniesie jak poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń