MATA WIELOFUNKCYJNA CANPOL BABIES (76)



Dzięki rejestracji na stronie firmy Canpol Babies i wypełnieniu wszystkich niezbędnych informacji udało mi się zostać testerką wielofunkcyjnej maty do zabawy. Kurier był w ciągu kilku następnych dni, musieliśmy jednak poczekać, ponieważ trafiliśmy do szpitala. Tym bardziej mieliśmy większą przyjemność z testowania po powrocie do domu.
Mata posiada trzy funkcje:
1.      Duża – prostokątna – największa – wymiar 156x83cm.
2.      Kwadrat – miękka – średnia – wymiar 74 x 83cm.
3.      Namiot – najmniejsza opcja.

Od producenta:
Mata do zabawy wykonana jest z miękkiej, kolorowej tkaniny z ociepliną w środku. W zależności od modelu mata wyposażona jest w różne elementy stymulujące rozwój koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej dziecka np. elementy dźwiękowe, części imitujące lusterka, kolorowe figurki itp. Kolorowe figurki po odpięciu mogą służyć jako grzechotki.

Powyżej producent opisał matę w sposób perfekcyjny.

Pierwsze wrażenie na matę to po prostu wow, ponieważ nie miałam styczności z tak wielofunkcyjnym produktem edukacyjnym dla dziecka. Mata jest dla mnie wybawieniem w ciagu dnia; mój syn uwielbiam na niej spędzać czas, a przede wszystkim bawić się zabawkami, które go otaczają.
Wkroczyliśmy w miesiąc w którym wszystko jest ciekawe, a najciekawsze są kolory, ewidentnie widać Jego zainteresowanie i reakcje na różne kolory jak np. niebieski, czerwony, zielony.
Kiedy słyszy nowe dźwięki z uwagę i ciekawością poszukuje je wzrokiem. 

Na macie można znaleźć przepiękną i dużą biedronkę koloru czerwonego na samym środku, oczywiście to ona pierwsze była w centrum zainteresowania, dookoła mamy kwiatka oraz grzechotki do tego leżąc na macie mamy lustereczko oraz dwa elementy dające dźwięki jak szelest do tego również dwa guziczki które piszczą.
Wszystko to składa się do jednego do edukacji dziecka co nie ukrywam jest dla mnie priorytetem. Staram się od pierwszych dni życia mojego dziecka wybierać to co będzie go rozwijało.
Mata złożona w kwadrat, jest bardzo miękka, co od razu mi się spodobało, ponieważ mogę spokojnie zostawić moje dziecko na macie leżącej na podłodze i wiem, że nie zmarznie, tym bardziej, że na całej powierzchni w domu są płytki, co przynosi zimno. Dodatkowo rzeczywiście zgadzam się w 100% z producentem, że mata jest przeznaczona dla dzieci już od pierwszych dni, można ją dostosować do różnego miesiąca życia, oraz edukować.
Mata złożona w namiot myślę, że jest dla nas aktualnie największą ciekawością, moje dziecko leżąc pod nią jest zachwycone, dodatkowo lustereczko, które znajduje się na górnej ścianie przyniosło nam spory ubaw, ponieważ jesteśmy na etapie ,,zachwycania się nad swoją osobą” . Mój syn rozglądał się, po czym najlepiej leży mu się na brzuszku. 

A teraz najprzyjemniejsza część, to moment uwieczniony na fotografii :) 









Wielofunkcyjna mata do zabawy firmy Canpol babies jest bardzo fajna i z chęcią polecę mamom oraz przyszłym mamom, które już od pierwszych dni życia swojego dziecka będą chciały urozmaicić dzień swojego dziecka.

Ja jestem zachwycona matą, która od pierwszych dni króluje u Nas i jest świetną zabawą, mój 4,5 miesięczny syn uwielbia się po niej przemieszczać, słuchać, patrzeć i dotykać.

Canpol Babies dziękuje wspólnie z synem za możliwość testowania, jesteśmy zadowoleni.

Mam nadzieje, że to dopiero początek naszej przygody z testowaniem.
Polecam wszystkim mamom firmę Canpol Babies.

4 komentarze:

  1. Miałam matę tylko z fisher price. Świetna sprawa. Moja Zosia uwielbiała w niej leżeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na mięciutką i jest dużo miejsca do zabawy. My mieliśmy dwie mniejsze, ale Laurka nie specjalnie się nimi zajmowała. Może nie trafiliśmy na taką fajną :) teraz już jest za duża na takie atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My mieliśmy zarówno z Fisher Price, jak i testujemy teraz tę z Canpol babies. Ta druga bez porównania dużo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maty z Canpola sa super ! takie mieciutkie i kolorowe, mialam mozliwosc testowania ale to juz dosc dawno :)

    OdpowiedzUsuń