KONKURS ,,Znamy Mamy na medal" (78)

Canpol Babies zorganizowało konkurs pt. ,,Znamy Mamy na medal" trwał on od 12.05 do 05.06, zadanie polegało na napisaniu podziękowań dla bliskiej Nam kobiety, która wsparła Nas w początkach macierzyństwa.
Napisanie podziękowań było dla mnie błahostką, a to dlatego, że najwspanialszą kobietą na świecie jest moja mama, która od samego początku mojej ciąży wspierała mnie nie tylko słowem, lecz czynem, była wtedy, kiedy najbardziej jej potrzebowałam. Moja mama to kobieta, która jest wyjątkowa pod każdym względem, pomimo tego, że jej dzieciństwo nie było usłane różami nauczyła mnie tego, co najważniejsze w byciu mamą i żoną. To dzięki niej, byłam spokojna, kiedy nadeszła godzina cesarskiego cięcia, to Ona była za drzwiami czekając, to Ona kąpała mojego synka w pierwszych tygodniach, pomagała i doradzała. I przyznać muszę, że kiedyś jako nastolatka bardzo się z mamą kłóciłam o bzdury, to dzisiaj doceniam tą kobietę najbardziej jak tylko potrafię.
W konkursie moja praca została wyróżniona i otrzymałam zabawki dla mojego synka w kolorze zielonym.
Oczywiście jak za każdym razem,  napiszę Wam, że jestem bardzo zadowolona, wszystkie rzeczy, które otrzymują w wygranych w konkursach oraz w ramach współpracy do recenzji czy testowania mają dla mnie ogromne znaczenie, ponieważ nie wydaję na nie pieniędzy, a moje dziecko ma bardzo ciekawe artykuły do rozwoju i zabawy.
Wszystkim polecam stronę Canpol Babies.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz