lipca 27, 2016

,,KOLOROWE ZWIERZĘTA" od Canpol Babies (84)

Kolejna akcja testowania z Canpol Babies powaliła mnie na nogi, osoby, które obserwują i czytają mnie na bieżąco wiedzą, że testować uwielbiam, dostawać za darmo tak rewelacyjne produkty to świetna sprawa, a tym bardziej cieszy, jak widzę ile przyjemności sprawia to mojemu dziecku.
,,Kolorowe zwierzęta" to nazwa testowania nowych produktów firmy Canpol Babies.
Paczka od kuriera na prawdę mnie zdziwiła, a prezenty w niej - wiecie to nie to samo co na obrazku, można obejrzeć, pomacać, nacieszyć się. Aj ! Tym bardziej, że produkty owej firmy są z Nami od samego początku i na prawdę mamy ich sporo od podgrzewacza po szczotkę  do włosów. Ale dzisiaj nie o tym, a o produktach do testowania.
W tej akcji otrzymaliśmy następujące produkty:



MIĘKKA KSIĄŻECZKA Z PISZCZAŁKĄ
6m+  

Książeczka liczy sobie 4 obustronne strony z kolorowymi zwierzakami w języku angielskim z piszczałką, która znajduje się na pierwszej stronie. Wykonana jest z bardzo miękkiego, nietoksycznego tworzywa dzięki czemu możemy być spokojni, że dziecko nie zrobi sobie krzywdy, do tego łatwo utrzymać czystość, wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką, można z niej korzystać również podczas kąpieli. Ogromnym atutem książeczki są zaokrąglone boki. Posiada wygodny dość spory uchwyt, który pozwala dziecku wygodnie ją trzymać. Rozwija zmysły dziecka.
Moje odczucia
Książeczka bardzo mi się podoba pod każdym względem jej wykonania, jest kolorowa, ciekawa dla dziecka i przede wszystkim bezpieczna. 
Moje dziecko 
Aleksander nie omieszkał spróbować książeczki, wiadomo jak to dziecko, które aktualnie jest w 6 miesiącu, wszystko co napotka na swojej drodze wkłada do buzi, próbował, wyginał, oglądał. A ja siedziałam spokojnie z boku oczywiście bacznie obserwując, jednak byłam spokojna, że żadnej krzywdy nie może sobie nią zrobić. 


ŚLINIAKI BAWEŁNIANO - CERATKOWE 
0m+ 

Cały zestaw liczy sobie 7 sztuk śliniaczków na każdy dzień tygodnia. Wykonane są z bawełny podszytą ceratką, co jest na prawdę rewelacyjne w tych śliniaczkach, ceratka chroni ciuchy przed ewentualnym zabrudzeniem. Przyznam, że są to kolejne śliniaki firmy Canpol Babies z których korzystam i to właśnie one u nas górują. Są zawiązywane z tyłu i bardzo kolorowe. 


KUBEK Z OSŁONKĄ 
9m+ 

Otrzymaliśmy również kubeczek z osłonką czyli słynny - kubek niekapek i strasznie szkoda, że nie mogę już go dać swojemu dziecku, jest jeszcze znacznie za wcześnie, Aleksander urodzony lutowiec jest jeszcze za malutko na korzystanie z kubeczka.
Jednak ja matka, która jest za szybkim odpieluchowieniem uważam, że samodzielna nauka picia jest równie mądra i przydatna w rozwoju dziecka. Takie kubki muszę napisać tu głośno - wymyślił ktoś bardzo mądry !!
Kubek ma wiele zalet i na pewno moje dziecko będzie z Niego korzystało.
Jest bowiem jednak pewna nieścisłość w ulotce i na opakowaniu.
Na opakowaniu jest powyżej 9 miesiąca, a w ulotce powyżej 1-go roku życia. Każdy jednak wie, że 3 miesiące w rozwoju dziecka to ogromna różnica. Moim skromnym zdaniem to w jaki sposób ja postępuje, to kieruje się własną intuicją i obserwacją rozwoju mojego dziecka.

Kubek posiada specjalną osłonkę na ustnik, która zabezpiecza przed uszkodzeniem oraz zabrudzeniami i to podoba mi się najbardziej, ponieważ dziecko jest takim cudownym stworzeniem, że jest wszędzie i jeżeli ma taki kubeczek na dworze, jest narażone na zabrudzenia, a tym bardziej na uszkodzenia ustnika, które może na prawdę kiepsko się skończyć, warto uczyć dziecko od samego początku, żeby zamykało taki ustnik.
Dziecko na prawdę wiele rozumie.

STYROPIANOWE OPAKOWANIE NA BUTELKI UTRZYMUJĄCE CIEPŁO
Rewelacyjna rzecz, która jest z Nami za każdym razem, kiedy wychodzimy z domu, ciepło utrzymuje się wystarczająco długo, aby moje dziecko zjadło ciepły posiłek. Opakowanie ma ogromny plus - mieści duże butelki i jak sami widzicie jest bardzo ładne, czego chcieć więcej ? Jest lekkie i to mi się podoba, bo i tak zawsze zabieram dość sporą torbę z resztą potrzebnych rzeczy dla dziecka, a więc lekkość jest kolejnym atutem, nie muszę nosić ciężarów. 
Jak dla mnie rewelacja ! nie jestem wymagająca, poszukuję w produktach przede wszystkim komfortu w codziennym użytkowaniu i funkcjonowaniu. Przyznać muszę, że taki pojemnik posiadałam, dostałam od cioci po synku, który aktualnie ma lat 12, tylko, że opakowanie było małe i mogłam ze sobą zabierać jedynie małą butelkę, teraz jest lepiej, bo wrzucam dość dużą butelkę i wystarczającą ilość wody - a dodatkowo już nic więcej nie muszę zabierać (jak wcześniej). Jestem bardzo zadowolona. 

BUTELKI ANTYKOLKOWE 3-6m+ 

 Butelki towarzyszą ze mną od drugiego dnia życia mojego dziecko, niestety mojego pokarmu było tak mało, że musiałam dokarmiać, a więc chciałam aby mój synek pił z najlepszych możliwych butelek. W mojej szafce ich przybywa, jednak firma canpol babies to jednak górujące produkty jak wcześniej wspomniałam w moim domu. 
Do testowania otrzymałam dwie butelki. Zielona o pojemności 120ml. oraz niebieska o pojemności 240ml. obie są antykolkowe, od samego początku zawsze sprawdzałam na etykiecie, czy butelka jest antykolkowa i u mnie się to sprawdziło, kolki Nas ominęły. Smoczek w butelkach jest oznaczony numerem 1 co oznacza, że wszystkie płyny wolno przepływają, to bardzo ważne - ponieważ małe dziecko jest narażone na zachłyśnięcie - chciałabym również nadmienić, że niemowlak jest narażony na zapalenie płuc - które właśnie może być spowodowane zachłyśnięciem (informacja po pobycie w szpitalu). Dlatego kochane mamy zwracajcie uwagę na oznaczenia na butelkach. 
Obie butelki są śliczne, proste i bardzo przyjemne w trzymaniu w dłoni. Butelki o mniejszej pojemności bardzo lubię wykorzystywać na różnego rodzaju soki, a duża to oczywiście mleczko. 
Na co również zwracam uwagę ? - na otwór - który jest bardzo istotny w np. wsypywaniu mleka oraz w utrzymaniu czystości, otwór który jest większy dużo lepiej się czyści, mleko w proszku się nie wysypuje, niestety zdarzyło mi się parę razy, kiedy korzystałam z butelki innej firmy z małym otworem, mleko wsypywane w miarce niestety nie zawsze idealnie wlatywało, chociaż staram się zawsze robić to perfekcyjnie, żeby nie na rozwalać, no cóż.... moja niezdarność :) jednak po co sobie utrudniać życie, kiedy aktualnie mamy tyle dobrych artykułów, które pomagają nam w funkcjonowaniu ? :) 

Kolejne testowanie uważam za udane, jestem bardzo zadowolona, otrzymałam ponownie rzeczy, które sprawdziły i sprawdzają się u mnie rewelacyjnie.

Canpol Babies dziękuje - zaczynacie mnie uzależniać, bo złapałam się na tym, że szukam tylko waszych produktów, macie niezły chwyt marketingowy :) ale mi to pasuje. 
Produkty dobrej jakości, cenowo - dla każdego, czego chcieć więcej ? no czego ?:) 

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. my wprawdzie nie uczestniczyłyśmy w tej edycji testowania, ale tak się składa że wszystkie te produkty i tak mamy u siebie w domu ;) Uwielbiam Canpol, chociaż akurat termoopakowanie u nas się slabo sprawdza - słabo trzyma ciepło.
    A na zastosowanie niekapków czekamy i czekamy... i czekamy. Em od kkilku miesięcy ząbkuje non stop i w ramach masażu dziąseł uwielbia gryźć silikonowy smoczek - ten z niekapków jest za twardy więc za każdym razem płacze jak ma z nich pić...

    OdpowiedzUsuń