,,OWIECZKA" Canpol Babies mnie zaskoczyło :) (89)

Kochani jeżeli obserwujecie mnie na bieżąco wiecie, że jestem szczęściarą i testuję produkty popularnej marki Canpol Babies, już po raz trzeci otrzymałam produkty do testowania. Gorąco Was zachęcam do rejestracji i czynnego uczestnictwa na stronie Canpol, bo Wy również możecie zostać szczęściarzami.
Po raz kolejny zarejestrowałam swojego bloga do testowania i mi się udało, kochani jednak po otrzymaniu paczki byłam bardzo zaskoczona, na obrazku były pokazane 4 produkty, butelka mała + duża, smoczek oraz maskotka owieczki, a w paczce otrzymałam 3 smoki ! być może to moje przeoczenie, niedoczytanie, nie mam pojęcia, ale aktualna paczka zaskoczyła mnie jeszcze bardziej i co jak co, ale jeszcze mocniej jestem oddana owej marce.



OWIECZKA
stymuluje zmysł dotyku
stymuluje zmysł słuchu
rozwija koordynację ruchowo-słuchową
posiada pozytywkę
posiada gryzak 
Miękka zabawka z pozytywką, przeznaczona od 0m+, moje pierwsze wrażenie to to, że jest dość spora, jej wygląd jest słodki; uszka, rączki, nóżki i muszka pod szyją są miętowego koloru w kropeczki, reszta owieczki to kolor biały przypominający futerko - po prostu owieczki.
Jej całościowe wykonanie jest bardzo dokładne, podoba mi się to, że nie posiada żadnych zbędnych dodatków, które mogłyby odpaść.
Zabawka jest ładna, duża, dobrze wykonana, jej wielkim atutem jest oczywiście pozytywka, wystarczy pociągnąć za ogonek, na końcu jest gryzak, w naszym przypadku jest to największe wybawienie.
Kolor biały zupełnie nie przeszkadza w zabawce, ponieważ w razie jakichkolwiek zabrudzeń można ją uprać, ja mam sprawdzony sposób, aby zabawki się nie brudziły, kiedy wychodzę na dwór; owieczka posiada sznureczek na główce, dzięki czemu przyczepiam ją do szelek w wózku spacerowym i mam pewność, że nie spadnie, a Aleksander w każdej chwili może po nią sięgnąć.


BUTELKI 
o pojemności 125ml ze smokiem 1(3m+)
o pojemności 250ml. ze smokiem 3 (12m+)
bardzo lekkie
idealnie wyprofilowane do przyjemnego trzymania
ładny wygląd
okrągłe sylikonowe smoczki
nie zawiera bisfenolu A (BPA) - 
(jest związkiem organicznym stosowanym do produkcji poliwęglanów oraz żywic epoksydowych o bardzo szerokim spektrum zastosowań. W Unii Europejskiej tolerowana dzienna dawka BPA nie może przekraczać 0,05 mg na kilogram masy ciała)
 
Nie wiem czy wcześniej wspominałam (pewnie tak), ale uwielbiam butelki, jestem tego zdania, że dobrze jest często zmieniać butelki (w miarę możliwości, wiadomo, że nie co tydzień) oraz smoczki na świeże, ja każdą butelkę mam na coś innego, na: mleko, soki, wodę, herbatki, kaszki;  nigdy nie robię w nich czegoś innego, aniżeli jest jej przeznaczenie, pomimo zmiany dbam o nie codziennie czyszcząc. 
W tej edycji dostaliśmy dużą oraz małą butelkę z oznaczeniem 1 i 3, chodzi tutaj o wielkość dziurki w smoczku, 1 oznacza wolny przepływ, a 3 szybki. Mam bardzo wiele butelek firmy Canpol, ale te są wyjątkowo lekkie, z czego jestem zadowolona, bo i tak jak wleję jakikolwiek płyn doda jej na wadze, a w torebce i tak mam duże rzeczy Olka, więc to, że sama w sobie butelka jest lekka jest ogromnym atutem, buteleczka 1 jest na prawdę mała, kiedy ją zobaczyłam od razu skojarzyła mi się ze szpitalem, jest świetna na pierwsze chwile, kiedy trzeba karmić butelką, jest mała i zgrabna. Duża będzie idealna na rzadsze kaszki, albo mleczko. Oczywiście wykonanie, obrazek z owieczką jest bardzo ładny, bez żadnych wydziwień, prosta i ładna, czego chcieć więcej ? Zresztą jeżeli porównanie inne firmy jakie mają butelki, to sami stwierdzicie, że Canpol robi je całkiem inaczej. Mi się podoba, najważniejsze, aby były wygodne i by mojemu dziecku dobrze się z nich piło. 


SMOCZKI  
A - 0-6m
B - 6-18m
C - 18m+ 
Smoczki sylikonowe
kształt anatomiczny (ortodontyczny)
białe z owieczką  
posiadają plastikowe zamkcięcie
Od pierwszych dni mojego syna miałam sporo smoczków, różnych firm o różnym kształcie, kolorze i cenie. Otrzymaliśmy trzy smoki od Canpol o różnej wielkości w zależności od wieku o kształcie anatomicznym, myślałam, że mój Olek niechętnie zaprzyjaźni się ze smokiem, ponieważ zazwyczaj mieliśmy okrągły, ale już po pierwszej próbie bardzo chętnie korzysta ze smoka, jak się powtórzę, ale jesteśmy na etapie ząbkowania i nawet smok ma znaczenie, by w jakikolwiek sposób załagodzić ból i swędzenie.
Co najbardziej cenię w smokach Canpol Babies ?
- że posiadają plastikową zatyczkę dzięki której utrzymanie smoka w sterylnych warunkach jest bardzo łatwe. 
 
 na zdjęciu są smoki A i C, B musiał być natychmiast otworzony :) 


3 komentarze:

  1. Ja lubię tę markę bo jest dobra i tania ;) Najbardziej lubię od nich zabawki to i tutaj owieczka najbardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam markę canpol! tanie produkty, a dobrej jakości. Zgłosiłam się do kolejnej edycji, zobaczymy, bo zaczynam dopiero swoją karierę z blogowaniem:)
    Czekamy na recenzję!

    Zapraszam do mnie: http://sylwiaidzieci.blogspot.com/. Obserwacje, komentarze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń