września 28, 2016

KRÓLIK ILUZJONISTA I FESTIWAL SZTUK MAGICZNYCH - DZISIAJ WIELKA PREMIERA (97)

Książka o której chciałabym napisać spowodowała, że cofnęłam się wiele lat wstecz. To przemiłe uczucie, kiedy cofam się do lat, gdy z tatą chodziłam do cyrku przyjeżdżającego do naszego miasta. Ta piękna arena, ogromna, ludzie robiący prze-magiczne rzeczy... i ja, tak mało rozumiejąca, kiedy byłam w szoku, że Oni to potrafią, że to takie piękne, wyjątkowe i oczywiście magiczne. Miło mi się cofnęło do tych wyjątkowych lat i nie mogę się doczekać, kiedy mój syn będzie na tyle duży, aby móc bawić się w świetne kreatywne zabawy.
 Och wiecie, mam w sobie teraz te magiczne uczucie, kiedy cyrk był jedną z świetnych rozrywek, która zachodziła w głowę na bardzo długo.

Królik Iluzjonista to mój jeden z lepszych przyjaciół książkowych dla dzieci, bo wiecie, w sumie mogę Wam szczerze napisać, że książka nie jest tylko dla najmłodszych, ale również dla starszych, którzy chociaż na chwilę chcą się cofnąć w przeszłość i poczuć jak się jak dziecko.
 O KSIĄŻCE 
 Autor - Patricia Geis 
Data wydania - 28-09-2016
Format - 21x26cm
Liczba stron - 32
ISB - 978-83-7966-025-4
Można ją kupić-> tutaj  
 Program składa się z 28 niesamowitych sztuczek, każdej poświęcony jest szczegółowy instruktaż jak skupić swoje zmysły, aby sztuczka się udała. 
Kiedy otrzymałam książkę od razu zabrałam się za magię, muszę przyznać, że z niektórymi miałam problem ze skupieniem, ale w efekcie udało się. Pozycja jest na prawdę bardzo interesująca, nadaje się nie tylko na zabawę z dzieckiem w domu, ale jest bardzo kreatywnym prezentem, wiek dziecka jest tutaj nieokreślony, na prawdę fajna zabawa dla każdego. 
Całe wydanie książki jest bardzo estetyczne, dokładne, a przede wszystkim obrazki na których mamy skupić swoją uwagę są nieziemsko magiczne. Zawsze byłam pod wrażeniem takich rzeczy i nadal zostaję pod wrażeniem. Bardzo się cieszę, że książka wpadła w moje ręce. 
Książka ląduje na półce u mojego syna i czekamy, kiedy będę mogła ją ponownie wyjąć, by móc znów stać się dzieckiem. 
Aby nie zdradzać wszystkich magicznych sztuk, pokażę Wam tylko 4 wybrane i zachęcam do zakupu, bo książka jest na prawdę rewelacyjna. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz