TROCHĘ PRZYJEMNOŚCI - 6 Akcja bycia mamą / Klub Enfamama (92)


Jakiś czas temu na stronie blogimam odbyła się już 6 akcja bycie mamą, zadanie polegało na wysłaniu od 5 do 7 zdjęć obrazujący dzień od pobudki do snu. Oczywiście z wielką przyjemnością wzięłam udział, ponieważ mój aparat cały czas jest w ruchu i na bieżąco pstrykam fotki każdego dnia. Szkoda tylko, że tak mało mam wzięło udział w akcji, bo tylko 3 ! fajnie jest zobaczyć skrawek życia innych mam, od razu muszę Wam przyznać, że mama Jola, wysłała świetne, kreatywne zdjęcia, które baardzo mi się podobają. Moje zdjęcia możecie zobaczyć tutaj. Już wkrótce otrzymam nagrodę - książkę pt. ,, Macierzyństwo bez fotoshopa", jestem bardzo ciekawa książki, bo czytałam trochę na jej temat u paru blogerek. Jestem mega zadowolona.
Jeżeli jeszcze nie należycie do strony, w każdej chwili możecie zapisać swojego bloga i być na bieżąco, tym bardziej, że Panie prowadzące stronę, na prawdę się starają. Polecam.

Kolejną przyjemnością jest Klub Enfamama, rejestrując się na stronie otrzymasz prezent, ja wyczytałam, że będą to próbki mleka oraz kocyk. Ja natomiast otrzymałam książeczkę widoczną na obrazku, dwie próbki mleka oraz kubek niekapek. Paczuszka przyszła zapakowana w przepięknym pudełeczku. Na prawdę byłam zdziwiona.
Wystarczy wejść tutaj i zarejestrować się. W poszukiwaniu różnych informacji na temat żywienia i wszystko co oczywiście związane z dzieckiem natrafiłam na tą firmę i się zarejestrowałam, by mój być po drugiej stronie no i proszę otrzymałam świetną niespodziankę. Również polecam rejestrację.

1 komentarz:

  1. polecam Ci jeszcze Klubmaluszka z hippa, też cudowne paczuszki od nich dostawałyśmy. Próbki mleka i kocyk miał teraz dawać BebiProgram ale ich SZCZERZE odradzam jeśli chodzi o darmowe gadżety, bo straszna fuszerka. Znajoma miała dostać płytkę z kołysankami i dostała... szkoda tylko że od samego początku niedziałającą. Ja zapisałam się właśnie przy akcji mleko i kocyk... hm, jeśli dla nich kawałek niewielkiej szmatki która z każdym dotykiem gubi stado nitek to kocyk, to trzymam kciuki żeby nie pomarzli w zimie pod swoimi :P

    OdpowiedzUsuń