COLLECTION TOYS - CANPOL BABIES (106)

 Brawo Ja !! Brawo mama ! Nareszcie wzięłam się za pracę i ruszyłam kolejne rzeczy do testowania, mam przyjemność przedstawić Wam kolejną serią otrzymaną od firmy Canpol Babies, jest to nowa kolekcja Toys. Otrzymaliśmy:
- Kubek Niekapek 9m+
- Butelka anty-kolkowa 120ml 0m+ (smok 0)
- Butelka anty-kolkowa 240ml 3m+ (smok 1)
- Butelka anty-kolkowa 300ml 12m+ (smok 3)
Wygląd samych butelek nie różni się, aż tak bardzo od poprzednich butelek, są proste z lekkim wyżłobieniem dzięki czemu przyjemnie i stabilnie trzyma się w dłoni.
Sama wizualizacja butelek jest przepiękna, kolory są żywe, słodkie i na prawdę właśnie to najbardziej lubię w butelkach firmy Canpol, że są słodkie w swoim wyglądzie. Butelka różowa z dziewczynką i guziczkami od razu powędrowała w prezencie do mojej chrześniaczki urodzonej pod koniec sierpnia, różowy dla Olka nie pasuje, a i nie korzystamy już ze smoków 0. Prezent się udał, mama chrześniaczki zadowolona, a i moja perełka ślicznie wygląda podczas karmienia butelką. Butelka niebieska jest z samochodzikiem, a butelka zielona z konikiem na biegunach, wszystkie butelki są cudne. A co mogę napisać o reszcie, bo raczej nie o sam wygląd chodzi, tylko o nowość !

Otóż butelki Canpol EasyStart są wyposażone w specjalny zaworek znajdujący się w smoku, który ma za zadanie zapobiegać występowaniu kolek, nadmiernemu odbijaniu oraz gromadzeniu się gazów. Smoczek wykonany jest z bezpiecznego i delikatnego silikony, który przypomina kształt piersi, dzięki czemu ułatwia karmienie piersią i butelką.









Otrzymaliśmy również kubek niekapek, piękny zielony z konikiem na biegunach z serduszkami. Jeżeli obserwujecie mnie na bieżąco i czytaliście wcześniejsze recenzje, to doskonale wiecie, że uwielbiam kubki niekapki, są znakomite w nauce samodzielnego picia, ja swojemu dziecku zaczęłam dawać kubek, łącze również delikatne popijanie ze szklanki czy kubka, dzięki czemu mój Olek, kiedy przystawiam mu butelkę do buzi ma odruch automatycznego picia, co muszę się pochwalić, że parę razy udało mu się napić z butelki.
Jestem bardzo zadowolona z zestawu, mój Olek jeszcze bardziej.
Jeżeli jesteście zainteresowane testowaniem, wystarczy zarejestrować się na stronie www.canpolbabies.com i być aktywną w życiu portalu. Warto :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz