listopada 17, 2016

ZESTAW STARTOWY EM NAIL - Profesjonalne produkty do stylizacji paznokci. (110)

Witajcie drogie mamuśki ! Dzisiaj będzie trochę z innej beczki. Siedząc w domu z dzieckiem, nie zawsze mam czas, aby wyjść do kosmetyczki zrobić paznokcie, no nie oszukuję ! czasu dla siebie mam malutko, dlatego ostatnio postanowiłam, że zainwestuje w zestaw do samodzielnego robienia hybryd. Malowanie paznokci to pestka, normalka, hybryda jest sprawą trochę inną, wymagającą więcej skupienia, uwagi i dokładności, ale do perfekcji dochodzi się po setnym razie :) Póki co uważam, że robienie hybryd jest mega relaksujące, skupiam się na paznokciach, a świat dookoła nie istnieje i co najważniejsze w ciągu 30 min. siedzę z pomalowanymi paznokciami i nawet mogę iść zmywać gary.
Długo się zastanawiałam w co zainwestować, ponieważ jedna z firm, które są na rynku tak głośne uważam je za trochę za drogie, tym  bardziej dopiero zaczynam, poszukiwałam czegoś dobrego i w przystępnej cenie.

 Znalazłam rewelacyjny zestaw firmy Em Nail, tutaj możecie wejść na stronę główną, mają ogromną bazę lakierów, które po przeczytaniu troszkę opinii i obejrzeniu filmików recenzenckich uważam, że są warte uwagi.
Cały zestaw kosztował 149,90zł. w skład wchodzą następujące rzeczy:
- Aceton,
- Cleaner,
- Lampa, (12 m-cy gwarancja)
- wzornik słoneczko,
- 6szt. lakierów
- oliwka zapachowa,
- preparat do usuwania skórek,
- baza, która wzmacnia przyczepność,
- waciki,
- bloczek polerski,
- 2 x patyczki do skórek,
- 2 x pilniki,
- 1 x nożyk do skórek zielony,
wczoraj od razu, kiedy otrzymałam zestaw od kuriera czekałam, kiedy mąż wróci, abym mogła zrobić sobie spokojnie paznokcie, jestem mega zadowolona, że zainwestowałam w ten zestaw, lakiery są przepiękne, możecie zauważyć na wymalowanym słoneczku, które wybrałam, trzeba mieć więcej uwagi w robieniu hybryd, bo wiadomo, że wszystkie niedociągnięcia nie usuniemy zmywaczem po zakończeniu malowania, ale na prawdę warto :)


A wy mamuśki co uważacie o hybrydach ?

6 komentarzy:

  1. Też zaczynałam z hybrydami od EMNail. Wydaje mi się, że za taką cenę warto. Szczególnie jeśli się dopiero uczy. Minusem jest słabe napigmentowanie jasnych kolorów ale oprócz tego nie mam żadnych uwag.
    Ja aktualnie eksperymentuję z innymi firmami i uzbierała mi się już niezła kolekcja :-)
    Aaa no i gdy przepaliły mi się żarówki w lampie, to zamiast kupować nowe, zainwestowałam w mostek ledowy - o wiele szybciej się robi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że jestem laikiem i dopiero wchodzę w świat paznokci, malowania i sprzętu :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. A gdzie efekt? No chociaż jedno zdjęcie byś dodała i pokazała jak Ci paznokietki wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na instagram -> matkapolka89blog :) tam wstawiłam zdjęcie :)

      Usuń
  3. O Super ! Jestem samoukiem w dziedzinie pazurów hybrydowych. Jak sprawuja sie te lakiery ? ile trzymają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaczynam z hybrydami sama :) póki co jeszcze się trzymają, ale zaczynam mieć ubytki na szczytach paznokci, to dlatego, że bardzo szybko paznokcie mi rosną i dużo sprzątam :P:P

      Usuń