WYJĄTKOWA CHWILA, WYJĄTKOWY CZAS - OKRES, KTÓRY SIĘ JUTRO ZACZYNA JEST DLA MNIE PEŁEN MAGII. (120)


Jutro nadejdzie dla mnie długo wyczekiwany dzień.... Wigilia, jeszcze rok temu byłeś synku w moim brzuchu, głaskałam Cię przy wigilijnym stole, składałam życzenia wraz z Tobą pod sercem. Jutro też będziemy razem, ale już na moich rękach, a może taty. Jutro od rana dla Ciebie zaświeci ogromna choinka w naszym domu, którą również znowu tylko we dwoje ubieraliśmy, jutro od rana będziemy oglądać prezenty od Mikołaja, dzielić się z bliskimi opłatkiem, śpiewać kolędy i głośno ze wszystkimi rozmawiać.
Dokładnie rok temu mówiłam ,,a za rok będziesz już z nami". Dziś synku jesteś z Nami, rośniesz jak na drożdżach, cieszymy się każdą wspólną chwilą i jakoś dajemy radę w trudnym okresie ząbkowania, za chwilę nowy rok, wiem, że jeszcze przyjdzie czas podsumowań, on też przyniesie nam wiele zmian, ten rok zapisuje do najbardziej wyjątkowych w moim życiu, bo urodziłam Cię synku i właśnie dzięki temu wydarzeniu te święta będą magiczne, bo jesteś moim dzieckiem. Magia działa na korzyść, słuchanie kolęd też, wczoraj tak na mnie zerkałeś przy zabawie jak śpiewałam kolędy na cały dom, ale nie przeszkadzało Ci to, kapustę wigilijną wspólne pichciliśmy, chociaż zaczepiałeś mnie i potrzebowałeś więcej uwagi. To nic synku, bo ty jesteś najważniejszy i wiesz, że mama ma różne obowiązki, ale jesteśmy razem.
Rok pełen zmian, pełen miłości, nowego życia, dlatego jutro Pan Jezus będzie z Nami i to Jemu chcę najbardziej podziękować, że czuwa nad naszą rodziną.

Kochani czytelnicy mojego bloga,
składam Wam te życzenia całkowicie od serca,
dziękuje, że jakkolwiek, ale jesteście tutaj ze mną,
dziękuje tym, którzy zostali na dłużej i regularnie odwiedzają moją stronę.
Tam po drugiej stronie jesteście Wy, ludzie z krwi i kości,
też macie rodziny, najbliższych i każdy z Was zasiądzie przy Wigilijnym stole,
Życzę Wam z całego serca, aby wieczór był pełen radości i miłości,
by świąteczne dni płynęły w spokoju,
a i brzuchy nie rozbolały od tylu dań.
Życzę Wam wielu prezentów pod choinkę, ale i uśmiechów tych, których obdarowujecie prezentami.
Życzę Wam wszystkiego czego Wy sami sobie życzycie, bo to jest najważniejsze.

1 komentarz:

  1. Spełnienia marzeń, zdrowia i szczęśliwego NOwego Roku :)

    OdpowiedzUsuń