stycznia 06, 2017

ROK 2017 Z CANPOL BABIES (122)

Rok 2016 był ogromną przyjemnością i przygodą z Canpol Babies, miałam przyjemność testować aż  5 razy i wygrać w jednym konkursie, testowałam:
w czerwcu - testowałam matę wielofunkcyjną
w lipcu - testowałam zestaw ,,kolorowe zwierzęta"
oraz otrzymałam wyróżnienie w konkursie pt. ,,Mama na medal"
w sierpniu otrzymaliśmy owieczkę
a w październiku kolekcję toys
w grudniu ogromnym zaskoczeniem i prezentem był sterylizator parowy


Firma Canpol jest ze mną i moim synek od narodzin, testowanie zaczęło się trochę później, ale jestem miło zaskoczona jakością wszystkich rzeczy jakie otrzymaliśmy, przekładając to na finanse, na prawdę kompletując całą wyprawkę dla dziecka można kupić wszystko w odpowiednim przedziale finansowym.
Droga mamo ! albo przyszła mamo, jeżeli prowadzisz bloga i chcesz testować produkty marki Canpol Babies, wystarczy, że wejdziesz na stronę www.canpolbabies.com/pl/ zarejestrujesz się i będziesz na bieżąco w zakładce www.canpolbabies.com/pl/blogosfera będziesz regularnie testowała ewentualnie będziesz chętnie udzielała porad bądź komentowała to może szczęście przyjdzie i do ciebie :) Ja serdecznie polecam, jak sami widzicie rok 2016 był bardzo rozwijający pod względem testowania. Macierzyństwo nie musi być nudne ! możesz poznawać ! testować i współpracować z różnymi firmami, które umożliwią Ci całkowicie za darmo poznanie wielu świetnych produktów.
Kochana mamo ! bądź szczęśliwa mamo ! :) zrób to dla swojego dziecka !
Serdecznie polecam rejestrację na stronie Canpolbabies i rozpoczęcie przygody testowania :)  

3 komentarze:

  1. Super, ze tyle razy udało Ci się dostać do testowania:)
    Trzymam kcioukji i za ten raz:)
    Ja się zgłaszam od kilku miesięcy, ale blog miałam świezy i jeszcze się nie udało. Raz organizowałam konkurs:)

    Może tym razem się uda o zestaw super, a takie praktyczne lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że też bierzesz udział w blogosferze. zapraszam do mnie na www.muminpatchwork.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazazdrościć , nam się jeszce nie udało

    OdpowiedzUsuń