MARZENIE O WYDANIU WŁASNEJ KSIĄŻKI, CEL, KTÓRY CHCĘ ZREALIZOWAĆ W ROKU 2017/2018 (130)

Warto każdego dnia walczyć o realizację własnych marzeń, bo to one sprawiają, że pojawia się uśmiech na twarzy i serce pełne słonecznych promieni. 

Cel to sens życia... 

Każdy z nas posiada marzenia, każdy z nas w większej lub mniejszej części dąży do ich realizacji. Moje jedno z największych marzeń to wydanie własnej książki. To trochę skomplikowana opowieść o pisaniu i rzucaniu tego w ogień. Kilka wierszy przetrwało do dziś, jedna książka o tragicznie pięknej miłości ze smutnym zakończeniem poszła do ,,kosza". Żałuję do dziś, ponieważ kartki zapełniały się wzorcowo, a ja rodziłam postać z każdym nowym rozdziałem. 
Cóż.... nie ma co...wystarczy popukać się w głowę. 
Pomysł mam nowy ! Po całym okresie ciąży, połogu, depresji i rocznym doświadczeniu bycia mamą postanowiłam wydać książkę. 
Czy ją wydam ? Jak szczęście dopisze owszem ! 
Więcej nie chciałabym zdradzać, bo jak można zdradzać miejsce skarbu na wyspie ? trzeba do niego dotrzeć własnymi stopami. 
Blogowanie towarzyszy mi od wielu, cudownych lat. Nie tylko na tej platformie, ale na innych, kiedyś pisałam. Piszę w większości o sobie i to działa jak lekarstwo. Ale czy nie warto spróbować ? Nie warto zawalczyć o własne szczęście ? 
Problem to czas, którego wciąż mi mamo, kiedy mój syn zasypia, dopijam zimną kawę i zadaję sobie pytanie ,,co najpierw - zmywanie naczyń, pranie, prasowanie, wycieranie kurzy, ogólne sprzątanie, a może tak w spokoju siu siu, itp.?"
Nigdy nie zwierzałam się nikomu o moim pomyśle, ludzie raczej nie znają mnie z tej strony, bo też nigdy nie zwierzałam się z tej mojej innej twarzy. Niektóre sprawy zostawiam tylko dla siebie. Czy mi się uda ? Nie wiem ! Poważnie. Piszę to tutaj ! dla Was ! Bo może akurat stanie się cud ! i dostanę większego kopniaka i motywację do lepszej realizacji. 
Chciałabym... dla syna ! Dałam życiu... ale to nie wystarczy, chciałabym zapewnić mu najlepsze życie jakie tylko mogę....Życie jest tylko jedno.

Dzisiaj taka refleksja ! 
Zróbmy wszystko, by żyło nam się pięknie :)  

4 komentarze:

  1. Powodzenia :D. Mam nadzieję, że napiszesz bestseller, po który z chęcią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, by się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenia sa do spelnienia, wiec dzialaj kobitko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji celu. Książka ma na pewno większy przekaz niż blog. Mam nadzieję, że sie uda.

    OdpowiedzUsuń