WARZYWNY OBIADEK Z KRÓLIKIEM PO 10 MIESIĄCU ŻYCIA (128)


Brak Ci pomysłów na obiad dla swojego szkraba ? Od kiedy zaczęłam rozszerzać dietę swojemu maluchowi jestem ekspertem (wg siebie) obiadków na szybko. Dzisiaj jest już inaczej, ponieważ Olek 90% produktów spożywa tak samo jak ja. Ale ze względu na to, że zostałam obdarowana z ,,pewnych rąk" cudownym mięsem dla dziecka, gotuję mu oddzielnie obiadki.
Dzisiaj przedstawiam szybkie danie, które może być w formie dania pierwszego - zupy lub dania drugiego - gęstego.



Będziesz potrzebowała:

- marchew, (po 5 m-cu)
- ziemniak, (po 5 m-cu)
- kalafior, (po 6 m-cu)
- brukselkę,(po 6 m-cu)
- kawałek mięsa z królika, (po 6 m-cu)
- szczypta bazylii, ( po 9m-cu)
- szczypta soli, (po 10 m-cu)
- szczypta pieprzu, (po 10 m-cu)
- koperek, (po 10 m-cu)

I. Wlewam do małego garnuszka wodę i wrzucam mięso z królika, aby mogło się ugotować do miękkości, doprawiam bazylią, koperkiem, solą oraz pieprzem. Gotują wszystko do momentu, aż mięso będzie miękkie, sprawdzam za pomocą widelca.
II. Między czasie obieram marchewkę i ziemniaka, kroję na małe kawałeczki. Wrzucam do garnka z nadal gotującym się mięsem. Dorzucam również kalafior i brukselkę, w zależności czy mamy sezon czy też nie warzywa mam zawsze w zamrażarce. 
III. Wszystko gotują do dokładnego ugotowania, tak by wszystkie produkty były mięciutkie.
IV. Kiedy wszystko się ugotowało, wyjmuję z zupy mięso i blenduję.
V. Resztę warzyw wyjmuję i rozgniatam widelcem.





Resztę jedzenia wkładam w pojemniczki i wstawiam już zimne do lodówki na następny dzień :)

SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz