ZNOWU ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LIEBSTER BLOG AWARD. MIŁE ZASKOCZENIE. (129)



Zostałam nominowana przez Beztroską Mamę do super zabawy,  nominację z roku 2015 możecie przeczytać tutaj, uważam, że to bardzo przyjemne, kiedy blog jest w taki sposób doceniony. Zapraszam do czytania odpowiedzi i TWOJĄ nominację:)

 

1. Czym jest dla ciebie pisanie bloga?

Pisanie bloga jest dla mnie odskocznią od codzienności, zajmowaniem się dzieckiem, również ogromną terapią i spowiedzią z moich problemów.

2. Co sprawia, że pojawia się uśmiech na twojej twarzy?

Zawsze się uśmiecham, kiedy patrzę na mojego syna.

3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Ponieważ chciałam uwiecznić wyjątkowy okres ciąży.

4. Cenię ludzi którzy....?

... są prawdziwi.

5. Miejsce, do którego wracasz z sentymentem?

Dom rodzinny.

6. Co lubisz robić w wolnej chwili?

Czytać książki, oglądać filmy, rozwiązywać krzyżówki, gotować, pić kawę.

7. Szpilki czy trampki?

Trampki

8. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na blogowanie?

Zbyt krótko ! a chciałabym więcej.

9. Twoja ulubiona książka?

,,Poczwarka", ,,Carre"

10. Czym zajmujesz się oprócz blogowania?

- 03 kwietnia wracam do pracy; sprzątam, gotuję, zajmuje się synem.

11. Co wyprowadza Cię z równowagi?

- Ciamkanie, siorbanie, kiedy słyszę - ,,poszłem, przyszłem, wziąść, idźta, zróbta, itp..."


Moje pytania:
1. Kiedy patrzę w lustro, widzę....
2. Czy dzięki blogowaniu jesteś szczęśliwa ?
3. Największe marzenie to ?
4. Kawa czy herbata ?
5. Książka czy audiobook ?
6. Czy dzięki blogowaniu poznałaś ciekawych ludzi ?
7. Ciekawa historia z okresu ciąży / porodu / randki ? (do wyboru)
8. Jedna Twoja główna cecha charakteru ?
9. Zdrada ? co na ten temat uważasz ? (w 2 zdaniach)
10. Dziękuje, za ..... 

Nominuje: 





Powyżej nominuję blogi, które uwielbiam czytać :) Odpowiedzi możecie wrzucić w komentarzu, albo na swoim blogu jako notkę :) Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Hej :) Dzięki za nominacje. To już moja 3 albo 4 hehe :D Chętnie odpowiem na swoim profilu na Fb :)

    OdpowiedzUsuń