marca 16, 2017

AMBASADORKA COLOUR CATCHER - REKOMENDUJ.TO WSPANIAŁA PRZYGODA Z PRANIEM. (138)


Pranie jest nieodłącznym elementem dbania o dom. Samo pranie sprawia mi ogromną przyjemność, płyny do prania/ płukania, kapsułki czy perfumowane ,,groszki" jestem z lekka maniaczką :) nie uwierzycie, ale prasowanie również sprawia mi przyjemność.
Przejdę do meritum sprawy, otóż 15 lutego dostałam świetną paczuszkę do nowej kampanii rekomenduj.to 
Chusteczki do prania ? Czemu nie ! 








GWARANCJA CHUSTECZEK -> 

1. Zapobiegają zafarbowaniu ubrań.
2. Umożliwiają pranie różnych kolorów razem.
3. Sprawiają,że ubrania dłużej wyglądają jak nowe.
4. Skracają czas poświęcony na sortowanie prania.
5. Ograniczają liczbę prań. 

SMART WASHING 
Z COLOUR CATCHER K2r

1. Mniej sortowania = mniejsza liczba prań. 
Oszczędność czasu,wody i energii.  
2. Chusteczki oraz opakowanie są biodegradowalne i nadają się do recyklingu.
3. Produkt nie uwalnia substancji chemicznych do wody.
4. Certyfikat FSC* gwarantuje, że surowce użyte do produkcji chusteczek pochodzą z odpowiednich źródeł.

 DOWÓD JEST NA CHUSTECZCE ! 


PRANIE PEŁNE KOLORÓW ! 

! Pierz w niskiej temperaturze, dzięki czemu Twoje ubrania na dłużej zachowają intensywne kolory.
! Ustawiaj niskie obroty podczas wirowania, np. dla delikatnych tkanin by włókna Twoich ubrań, jak najdłużej zachowały swoją pierwotną strukturę.
! Używaj woreczków do prania, które m.in chronią delikatne tkaniny przed zniszczeniem
 ! Wkładaj chusteczkę Colour Catcher. Pamiętaj, że możesz ją stosować do prania ręcznego i mechanicznego, do wszystkich temperatur, programów prania i tkanin. 

HISTORIE ROZMÓW I PRZEKAZANIE CHUSTECZEK

Chusteczki Colour Catcher powędrowały do najbliższych, przyjaciół i znajomych z którymi mam kontakt i chciałam, aby miały możliwość przetestowania produktu. 95% osób była chętna do testowania, sprawdzenia czy rzeczywiście mają tak pozytywny wpływ jak pisze producent, po przetestowaniu znajomi byli pozytywnie zaskoczeni, ich pranie pomimo różnego koloru nie zafarbowało, a kolory zostały odświeżone. 5% była sceptyczna z brakiem entuzjazmu do testów, uważają, że chusteczki to naciąganie, w rozmowie stwierdziły, że owszem przetestowały produkt podczas prania, ale nie mają żadnego zdania na ten temat.  

MOJA OPINIA 
Przyznaję się, że do takich rzeczy podchodzę  raczej sceptycznie i najprawdopodobniej sama bym w sklepie chusteczek nie kupiła. Zachwycona byłam po otrzymaniu paczki, pudełeczko jest zgrabne, ładne i co najważniejsze biodegradowalne. Całe testowanie sprawiło mi ogromną przyjemność, mogłam rzeczywiście zaoszczędzić czas, piorąc wiele kolorów za jednym razem. Obawiałam się zafarbowania ciuchów i stracenia ich pierwotnego wyglądu, ale już po pierwszym praniu, kiedy wyjęłam ciuchy byłam pozytywnie zaskoczona, śpiochy mojego syna, które są koloru białego w brązowe misie były brzydkiego (spranego) koloru, po dodaniu chusteczki wyjęłam śpiochy jak nowe, co na prawdę mnie mega !! zaskoczyło. Do każdego prania dodawałam chusteczki, przetestowałam je w różnych i wszystkich możliwych kolorach. Uważam, że to rewelacyjna rzecz do oszczędności ! oszczędzamy wodę, prąd,czas :) 
Posiadają wiele pozytywów :) a dla mnie zero minusów. 

TESTOWANIE NA DUŻY + 
Polecam chusteczki :)  #Zlapkolor #rekomendujto 

Drogie mamusie, a Wy korzystałyście z tych chusteczek ? co Wy uważacie na ten temat ? bo ja jestem zachwycona :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz