marca 28, 2017

KAMPANIA NOWYCH JOGURTÓW BIO Z BAKOMY

Dość regularnie biorę udział w ankietach do wyboru ambasadorów na stronie rekomenduj.to, kolejny raz miałam przyjemność zostać ambasadorką tym razem nowych jogurtów Bio firmy Bakoma.
Moim zadaniem było zakupić ogółem 25szt. jogurtów -> po 5szt. każdego smaku. Następnie musiałam zrobić zdjęcie jak zakupy robię, wysłać skan paragonu i ostatecznie została mi zwrócona cała kwota zakupionych jogurtów.

Zakupiłam:
1. 5 szt. jogurtów z morelami,
2. 5 szt. jogurtów z jagodami,
3. 5 szt. jogurtów z owocami leśnymi,
4. 5szt. jogurtów z truskawkami,
5. 5szt. jogurtów naturalnych.
Wszystkie jogurty mają po 140g. 
Kiedy dostałam wiadomość, że mogę kupić jogurty już z samego rana wsiadłam w samochód i wyruszyłam na zakupy. Uwierzcie, że przejechałam 5 sklepów w mojej miejscowości i BRAK jogurtów ! nie było w żadnych po 5szt. na półce widniało 1szt. max 3szt. i nic. Ale ja się nie poddałam. Po południu znalazłam odpowiednią ilość :)
Do konsumpcji przystąpiliśmy od razu !
Cała moja rodzina wcinała jogurty.
Wiecie są! one są pyszne !
Moimi faworytami jest jogurt z jagodami i jogurt naturalny, mega, pycha !
Jeżeli chodzi o jogurty naturalne mój syn zajadał się bardzo, musiałam dokupić.

Na początku podeszłam do sprawy dość sceptycznie, nie przypuszczałam, że skład owocowych jogurtów będzie dość naturalny. Byłam miło zaskoczona czytając skład,
JOGURT
OWOCE
CUKIER TRZCINOWY
jogurty na prawdę smakują całej mojej rodzinie. A ich cena zachęca do zakupów. Na pewno nie raz jeszcze po nie sięgniemy.
Mniam







1 komentarz: