[NI]E LUBIĘ LUDZI, KTÓRZY [NIE] MAJĄ WŁASNE[GO] ZDANIE [A]. (142)



Całe swoje życie spotykam różnorodnych ludzi, pod każdym możliwym względem - wyglądu, charakteru, poglądów, rasy. Uważam, że każdy człowiek jest wspaniałym dopełnieniem świata, wszyscy bez wyjątku są wspaniali i cudowni (dla mnie) Ci, którzy nie krzywdzą innych ludzi.


Co za tym idzie ? wszyscy jesteśmy inni, Ja ! Ty ! On ! Ona ! Oni ! Tamci ! No cholera jasna wszyscy ! Na to wpływu już jakoby nie mamy i to dobrze, bo gdyby świat byłby identyczny to życie byłoby monotonne.
Jeżeli chodzi o to jakim ja jestem typem człowieka... mogłabym się opisać tak:
- nerwowa,
- empatyczna,
- wyrozumiała,
- zbyt wylewna,
- kulturalna, ale i stanowcza - czasami chamska, w zależności od sytuacji i człowieka,
- punktualna !
- uczuciowa,
- pamiętliwa,
Jestem typem kobiety, która doskonale zapamiętuje najmniejszy szczegół, który dotknął moją duszę, bywa, że wypominam, często mam żal. Po urodzeniu dziecka zdecydowanie zrobiłam się bardziej nerwowa, rozdrażniona. Wyrozumiała jestem zbyt często i na sytuacje, które można by było odłożyć na potem - kosztem własnej rodziny, znajomości, przyjaźni, itp. Kulturalna jestem do osób starszych, dla osób którzy proszą o przepuszczenie w kolejne, którym trzeba ustąpić miejsce w kościele, ip. stanowcza w sytuacjach, które uważasz dla siebie dobre, chamska do ludzi, którzy są chamscy do mnie. Jestem punktualna ! zawsze byłam i szanuję innych czas, oczekuję tego od innych. Uczuciowa, masakra potrafię się rozczulić z bardzo błahego powodu.
Mam własne zdanie i ciężko jest mi je od tak zmienić. Dochodząc do meritum sprawy, nie cierpię ludzi, którzy nie mają własnego zdania. Nie raz spotykam osobę rozmawiającą ze mną i potakującą na każde moje zdanie, a doskonale wiem, że ma inne, bo np. z inną osobą rozmawiała i potwierdzała inne wersje.
Nie lubię typu ,,pecie mecie". Lubię ludzi, którzy mają własne zdanie i podejmują konwersację, aby uzasadnić dlaczego tak uważają, a nie inaczej, wtedy mogę poznać osobowość takiego człowieka i to jest wspaniałe, bo nie musimy się we wszystkim zgadzać, ale człowiek, który rozmawia, pokazuje swoją inteligencję.

A Wy ? jakim typem człowieka jesteście ? A jakich typów ludzi nie lubicie ?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz