PIERWSZE ZAKUPY W ZALANDO - AMBASADORKA TRND

Jak mam zacząć kolejny post ? No znowu się muszę pochwalić. Tym razem dostałam się do kampanii ambasadorów Zalando. Jak widzicie na zdjęciu, w pudełeczku otrzymałam następujące rzeczy:


1. Torba na zakupy
2. Bon rabatowy - 100zł. dla ambasadorki,
3. 5szt. 20% rabatu dla innych,
4. List,
5. Poradnik jak poruszać się po stronie Zalando,
6. Książeczka opinii.
Chyba każda kobieta uwielbia dostawać rzeczy, a jeszcze bardziej coś fajnego za darmo. Wiecie taka kampania w której otrzymujesz, aż 100zł. na zakupy jest na prawdę warta pochwały i trzeba z taką samą wdzięcznością przeprowadzić badania opinii.
Jak to wszystko wyglądało:
1. Otrzymałam e-maila, że dostałam się do kampanii i zostaję ambasadorką Zalando z informacją, że za kilka dni otrzymam paczkę.
2. Już wcześniej zaczęłam się rozglądać co chciałabym zamówić ze strony Zalando. Pomijając to wszystko rejestracją. Poszło mi szybko i sprawnie.
3. Po otrzymaniu pudełeczka, oczywiście wszystko oglądałam ze 100 razy i zabrałam się za złożenie zamówienia.
4. Po głębszej analizie zamówiłam dla syna piękne adidasy za kwotę 119zł. - czyli z rabatem, który otrzymałam - zapłaciłam 19zł. za buty, bo przesyłka jest za darmo !
5. Otrzymałam maila potwierdzającego moje zamówienie, następnie, że został wysłany kurier.
6. Po 2 dniach otrzymałam adidasy.
Sami zobaczcie jakie piękne.

Przyznaję, że nigdy wcześniej nie wchodziłam na stronę zalando, same reklamy w telewizji jakoś nastawiały mnie, że ta strona jest dla ,,bogaczy" i wszystko jest po prostu drogie. Jednak, kiedy dostałam się do kampanii i przekopując wszystkie strony w poszukiwaniu czegoś fajnego, przekonałam się, że ceny są bardzo ale to bardzo zróżnicowane i każdy coś dla siebie znajdzie. A tym bardziej strona jest świetna bo zamawiasz bez wychodzenia z domu, paczka bardzo szybko jest wysłana, a na dodatek jest, aż 100 dni na zwrot towaru.
Jestem mega szczęśliwa, że dostałam się do kampanii i syn będzie miał fajne obuwie.
A teraz sami zobaczcie jak się prezentował:




Oboje jesteśmy bardzo zadowoleni.

3 komentarze:

  1. Ha ha :) Widze, ze nie tylko ja zamiast sobie cos kupić, to zamówiłam dziś córce trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć ;) Ja się nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki TRND ja i moi przyjaciele mogliśmy poznać stronę Zalando i ją wypróbować robiąz zakupy. A jakie są moje wrażenia?? Bardzo podoba mi się że mam gotowe stylizacje do wyboru. Zamówiłam dwie bluzki- kurier dostarczył mi je po 4 dniach. Uważam że zakupy z Zalando są bardzo bezpieczne i jestem spokojna o to że zakupione rzeczy dojdą na czas. Jest to dla mnie duża oszczędność czasu bo nie muszę biegać po sklepach a ciuchy zamawiałam pijąc ulubiona herbatę :)
    Zalando oferuje nam ogromny wybór ciuchów, obuwia i akcesoriów. Zakupy z Zalando są bezpieczne, można wybrać preferowana forme płatności- ja odpłacałam różnicę kurierowi. W Zalando możliwy jest całkowicie darmowy zwrot oraz wysyłka. Na zwrot towaru mamy 100 dni bez podania przyczyny. Czas dostawy jest niezwykle krotki i wynosił w moim przypadku 4 dni od momentu złożenia zamówienia. delikates80
    #wiosnazzalando

    OdpowiedzUsuń