KOSMICZNA KOLEKCJA :) (135)

Dlaczego warto zaufać firmie Canpol Babies ?

- bo dbają o dzieci !

Kolejny raz mam przyjemność recenzować produkty marki Canpol Babies. To firma, której całkowicie się oddałam i przeważa ona w moim domu. Jestem szczęśliwa, że ponownie ! otrzymałam prezenty, by móc razem z synem przetestować nowości.
Zapraszam do recenzji: 
Paczkę otrzymałam 14 lutego, zdawało się, że to tylko mały kartonik, ale za to jaka fajna zawartość.
Dostaliśmy:
- 2 x butelki 
- termo-opakowanie na butelki,
- 3 x śliniaki,
- smoczek, 
- przywieszkę do smoczka,
- pojemnik do przechowywania smoka.


BUTELKI 
To już kolejna edycja świetnych butelek, które wpadły w moje ręce. Wykonane z bardzo dobrego tworzywa, które bardzo łatwo utrzymuje się w czystości. Są lekkie - co jest ich dużym plusem, oraz bardzo ładnie wykonane, ich estetyka sama zachęca do zakupu. 
Smoczek, mój syn jako roczniak nie jest już taki ufny wszystkim smokom, ma swoje ulubione kształty, które preferuje i cieszy mnie fakt, że akurat te smoki firmy Canpol lubi. 
Butelki najczęściej przeznaczone są do wody, herbatek i soków.



TERMO-OPAKOWANIE
To już drugie termo-opakowanie, które otrzymaliśmy od Canpol. Jeżeli obserwujecie mnie regularnie i czytaliście recenzję edycji lipcowej 2016 - kolorowych zwierzaków wiecie, że już otrzymaliśmy magiczne miejsce do przechowywania ciepłego napoju. 
Rewelacyjna rzecz, która ułatwia funkcjonowanie z małym dzieckiem. Mój syn urodził się w lutym, więc w tych najgorszych i najchłodniejszych miesiącach potrzebowałam zazwyczaj ciepłego płynu dla mojego dziecka. Takie opakowanie jest świetne, które ułatwia. Nie trzeba latać, prosić i kombinować, wystarczy wrzucić ciepłą wodę/ mleko / herbatkę itp. i ruszać w drogę. Ciepło utrzymuje się 1-2h. Na krótkie trasy, świetne !





ŚLINIAKI
Są wykonane z bardzo rozsądnego materiału dla dziecka, dzięki ceratce, która znajduje się pod spodem, zawsze mam pewność, że ciuchy zostają czyste. Czego chcieć więcej ? 
Polecam każdej mamie, która chce, aby jej dziecko było najedzone i czyste.




SMOCZEK
Mamy już identyczny. Jakiś czas temu poszukiwałam ładnego smoczka dla młodego i wybrałam taki sam model, który otrzymaliśmy w aktualnej edycji, tylko w kolorze niebieskim. Smok towarzyszy nam 99% zawsze, kiedy jesteśmy na dworze. Jest ładny o odpowiednim kształcie do prawidłowego rozwoju uzębienia.

PRZYWIESZKA DO SMOCZKA
Razem ze smokiem, zawsze mamy przywieszkę. Od urodzenia towarzyszy nam już jedna również z Canpolu. Jest to nieodłączny element stroju mojego dziecka :)  Dzięki temu, że smok jest przymocowany, wiem, że nie grozi nam żadna infekcja od brudu. To na prawdę ważne. Małe dziecko nie kontroluje swoich wszystkich ruchów, dlatego bezpieczeństwo smoka, który jest z dzieckiem to bardzo ważny aspekt. Przecież nie trzymamy w kieszeni ukropu wody do wyparzenia smoka, prawda?


POJEMNIK DO PRZECHOWYWANIA SMOCZKA 
To nowość z którym nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Już jeden ogromny plus smoki z Canpola u mnie mają, ponieważ kupując smoczka w opakowaniu mamy plastikową zatyczkę, która w naszym przypadku również jest zawsze, ale pojemnik ? myślę, że to fajna sprawa, wystarczy wrzucić smoka do pojemnika i łatwo go znaleźć w mamusiowej torebce :) tam zawsze jest tyle rzeczy, że brakuje momentami dobrego GPS w poszukiwaniu danej rzeczy, dlatego taki pojemnik również dobrze i wygodnie się sprawdzi.

Kolejna edycja HIT czy KIT ?

Jeżeli przeczytałaś moją recenzję, wiesz, że znowu jestem zadowolona. Nowe butelki i inne gadżety to rzeczy, których nigdy za wiele przy dziecku. Canpol to wspaniała firma dbająca o dzieci oraz budżet rodzica. Jestem ich zwolenniczkom i szczerze polecam każdemu tą firmę. 

Dziękuje za możliwość testowania :) 
Jestem taka szczęśliwa ! 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne i przydatne rzeczy. Dobra recenzja, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń