Kaszki Nestle - testowanie smakowanie. Urozmaicenie diety dziecka.

Witajcie kochani ! Mam sporo zaległości z naszym testowaniem, dlatego wykorzystuję ostatni dzień na zwolnieniu przy małym i kiedy śpi wrzucam recenzję kaszek Nestle, które otrzymaliśmy. 
Nie wiem jak Wasze pociechy, ale mój szkrab, w miesiąc 4,6+ nie chciał za bardzo jeść tych kaszek, zawsze było tak, że owszem po długim karmieniu zjadł, aktualnie uwielbia wszystkie i zawsze pełną miseczkę ze smakiem zje.
Do testowania otrzymaliśmy 3 różne kaszki: 
Nestle Kaszka ryżowa o smaku Maliny + Jagody
Nestle Kaszka mleczno-ryżowa o smaku Truskawkowym
Nestle Kaszka mleczno ryżowa o smaku Morelowym  
Zapraszam do recenzji :)




  •  Już po 4 miesiącu
  • Odpowiednia dla dzieci z alergią na białko mleka krowiego
  • Nie zawiera glutenu
  • Nie wymaga gotowania
  • 8 witamin i immunoskładniki
  • Aktywne kultury bakterii Bifidus BL
  • *zawartość zgodnie z przepisami prawa

Składniki

mąka ryżowa (81,9%), cukier, płatki malinowe 1,1% (suszona malina, maltodekstryna, skrobia kukurydziana), płatki jagodowe 0.9% (jogoda, skrobia kukurydziana, emulgator: lecytyna słonecznikowa), składniki mineralne (węglan wapnia, fumaran żelazawy, siarczan cynku, jodek potasu), maltodekstryna, witaminy (C,E, niacyna, B1,A, B6, kwas foliowy, D3) naturalne aromaty, kultury bakterii Bifidobacterium lactis

  • Już po 4. miesiącu
  • Dodatek owoców
  • Nie zawiera glutenu
  • Nie wymaga gotowania
  • Immunoskładniki (Cynk, Żelazo, Witaminy A* i C)
  • Aktywne kultury bakterii Bifidus BL
*zawartość zgodna z przepisami prawa

Składniki

mąka ryżowa 44,3%, mleko modyfikowane 34,3% [odtłuszczone mleko w proszku, oleje roślinne (palmowy, niskoerukowy rzepakowy, kokosowy, słonecznikowy), cukier, maltodekstryna, proszek moreli 4% (maltodekstryna, suszona morela), składniki mineralne (węglan wapnia, fumaran żelazawy, siarczan cynku, jodek potasu), witaminy (C, niacyna, E, B1, kwas pantotenowy, A, B6, K, kwas foliowy, biotyna, D3), naturalne aromaty, kultury bakterii Bifidobacterium lactis

  • Po 6. miesiącu
  • Nie zawiera glutenu
  • Dodatek owoców
  • Nie wymaga gotowania
  • Immunoskładniki (Cynk, Żelazo, Witaminy A* i C)
  • Aktywne kultury bakterii Bifidus BL
*zawartość zgodnie z przepisami prawa

Składniki

mąka ryżowa 44,3%, mleko modyfikowane 34,3% [odtłuszczone mleko w proszku, oleje roślinne (palmowy, niskoerukowy rzepakowy, kokosowy, słonecznikowy), cukier, maltodekstryna, płatki truskawki 2% (gruszka, skrobia kukurydziana, maltodekstryna, emulgulator: lecytyna słonecznikowa), składniki mineralne (węglan wapnia, fumaran żelazawy, siarczan cynku, jodek potasu), witaminy (C, niacyna, E, B1, kwas pantotenowy, A, B6, K, kwas foliowy, biotyna, D3), naturalny aromat, kultury bakterii Bifidobacterium lactis.

Wszystkie informacje na temat kaszek pochodzę ze strony www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/ 
Niestety to co muszę przyznać i to co najmniej mi się w tym podoba to cukier, którego oczywiście nie brakuje w tego typu produktach. Wiem, że takie kaszki mają w sobie pozytywny skład, który ma dobry wpływ na organizm dziecka, ale cukier, którego jest zbyt dużo ma wpływ na zęby, ale i poznawanie smaków z tej gorszej strony. 
Chociaż uważam, że lepiej dać kaszkę niż batona czy słodkie bułki. 
Zawsze wszystkiego próbuję przed daniem małemu, mi kaszki smakowały, ale ja znam wszystkie smaki, moje dziecko świat smaków cały czas poznaje, już wiem co lubi, a za czym nie przepada. 
Kaszki są u nas codziennie 1-2 razy dziennie, od kaszek typowo owocowych, po np. owsiankę na mm, która jest również pełnowartościowym posiłkiem, ale skład ma całkiem zadowalający. 
Mój syn jest na tyle duży, że może jeść spokojnie (prawie) wszystko i wiem, że taka kaszka mu nie zaszkodzi, bo ma odpowiednią ilość ruchu :)
 

2 komentarze:

  1. moje dzieci też jadły takie kaszki, ale najbardziej to one mi smakowały:) miałam kiedyś na nie fazę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiałam te kaszki :) moja córka cieszyła się nimi przez pół roku. Potem jakoś nie chciała ich jeść. Zdecydowanie bardziej woli tradycyjny "grysik" z bananem :)

    OdpowiedzUsuń