RECENZJA KSIĄŻKI ,,LATO EDEN" - LIZ FLANAGAN


,Ten dzień zaczął się normalnie. Wstałam, zrobiłam sobie kreski eyelinerem, naciągnęłam rękawy na tatuaże i poszłam do szkoły. Brzmi znajomo?
Wkrótce jednak okazało się, że to nie będzie zwykły dzień
Nieśmiała gotka Jess i śliczna, uwielbiana przez wszystkich Eden są niemal nierozłączne. Wiedzą o sobie wszystko. Nagle Eden znika, a Jess wie, że musi ją odnaleźć. Postanawia poszukać wskazówek, idąc śladami spędzonego wspólnie lata, podczas którego wiele się w życiu przyjaciółek zmieniło. Ta wycieczka w przeszłość zmusza Jess do przyjrzenia się z bliska wielu tajemnicom: sekretom, które Eden ukrywała przed nią, ale też sprawom, które sama zataiła przed Eden. Do Jess dociera, że chyba jednak nie znają się tak dobrze, jak jej się wydawało
Przed Jess coraz więcej znaków zapytania, a zegar tyka prawdopodobieństwo odnalezienia Eden żywej spada z minuty na minutę.
Czy zdąży na czas?”



Minęło trochę czasu, kiedy znalazłam chwilę i mogę napisać Wam kilka słów o wyjątkowej i tajemniczej książce jaką miałam przyjemność przeczytać w ostatnim czasie.
To już kolejna książka z serii młodzieżowej, która wpadła w moje ręce i umysł, ale zapewne jeszcze szybko jej wnętrze mnie nie opuści.
Może to przypadek, ale to kolejna książka, która jest bliska mojemu sercu, wspomnienia powróciły. Ja również miałam przyjaciółkę, byłyśmy nierozłączne, ale różniłyśmy się niesamowicie, myślałyśmy, że wiemy o sobie wszystko, ale pewnego dnia nasze drogi po prostu się rozeszły…
Nie ukrywam, że okładka książki zrobiła na mnie ogromne wrażenie, nie uważacie, że jest piękna i tajemnicza ? Tył kobiety o pięknych, długich, blond włosach, kwiaty, jasna – pozytywna okładka, jednak kto jest po drugiej stronie ?
Eden i Jess to o nich jest ta książka.
Jess - całkowicie odbiegająca od swoich rówieśników, wyglądem i zachowaniem, zbuntowana z tatuażami, kolczykami i własnym zdaniem. Niestety życie jej nie rozpieszczało i ma na swoim koncie traumatyczne przeżycia.
Eden - cicha, piękna, popularna, zgrabna, wyjątkowa; typ dziewczyny z idealnych domów.

Obie mają za sobą ciężkie chwile, ale wspólnie przetrwały wszystko, wspierając się nawzajem.   
Kiedy Eden znika, okazuje się jak bardzo dziewczyny były dla siebie bliskie. Przyjaźń to miłość, która jest bardzo silna. Jess poświęca bardzo wiele, aby odnaleźć najważniejszą osobę.
Ta książka to zbiór ogromnych emocji, łez i uśmiechu. Skrywa w sobie bardzo wiele tajemnic, które w momencie zaginięcia zostają ujawnione. Nie chcę Wam zdradzać wszystkiego, ponieważ ta książka jest wielką tajemnicą, którą warto posiąść. 
Typowo młodzieżowa książka, która porusza bardzo ważny temat - zaginięcia. 
Polecam wszystkim, którzy lubią tajemnicze wnętrze. 
Ocena 10/10 

2 komentarze:

  1. Lubie książki pełne tajemnic.
    Faktycznie okładka książki jest interesująca. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka rzeczywiście ładna i sama książka też brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń