lipca 11, 2017

MAJOWA EDYCJA CANPOL BABIES - LITTLE CUTIE


Po raz kolejny otrzymałam prezenty od Canpol Babies do testowania.
Mój syn smoczka już dawno nie używa i bardzo mnie to cieszy, jeżeli znajdę więcej czasu napiszę Wam jak poradziliśmy sobie i jak wymyśliłam, aby moje dziecko smoczka nie kochało.
Dzisiaj jednak o kolejnych produktach Canpol:
- butelki są piękne, zresztą jak każde, mieliśmy przyjemność już w jednej edycji otrzymać słodziaka Little, to jest takie piękno w prostocie, pomimo częstego czyszczenia po sokach i herbatkach butelka nie traci swojego estetycznego wyglądu,
- łatwo i przyjemnie się je trzyma w ręku, syn również nie ma problemu w utrzymaniu ich, zmieniliśmy tylko smoczki dla starszaka i butelki służą młodemu do picia zazwyczaj podczas podróży, bo jestem pewna, że się nigdzie nie wyleje,
- smoka nie otwieraliśmy, nie używa, przyznajemy się, że zostawiamy dla rodzeństwa (może kiedyś jeszcze w życiu), ewentualnie na prezent dla bliskiej nam osoby,
- pokrowiec na butelki - termoopakowanie- to już 3 z kolejki Canpol, sprawdzają się tak jak powinny, są przepiękne i bardzo funkcjonalne, dzięki temu, że można rączkę otwierać, z łatwością można zawiesić na rączce przy wózku.
Jestem bardzo zadowolona, bo testowanie z Canpol zawsze kończy się uśmiechem na twarzy, syn jest zadowolony - ja również.
Od kiedy jestem mamą szczerze polecam markę Canpol Babies. 

2 komentarze:

  1. Ja nie na temat, ale wciąż czekam na adres od Ciebie :) http://www.zaczytanamama.pl/2017/06/zakadkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń