poniedziałek, 17 lipca 2017

NOWOŚĆ ! OWOCOWE TUBKI GERBER.


Kochani jakiś czas temu znowu mieliśmy przyjemność testować i smakować - rozkoszując się owocowo - warzywnymi tubkami. Tym razem otrzymaliśmy smaki:
- Gruszka, suszona śliwka.
- Jabłko, gruszka, malina, jagoda.
- Jabłko, marchew, mango.


Cena to ok. 3,50zł. za tubkę - 90ml. więc uważam, że to nie drogo. Mając na uwadze to, że mój syn uwielbia i ubóstwia ten mus.
Naszą przygodę z tubkami zaczęliśmy już jakiś czas temu, jeżeli obserwujecie mnie na bieżąco wiecie, że jesteśmy na plus. Tubki są świetne. Na początku małego karmiłam poprzez dodatkową łyżeczkę, którą można dokręcić do ,,dziubka". Teraz Olek sam je, bez żadnej pomocy. Tubki mam zawsze w torebce jak gdzieś wychodzimy, najlepiej żebym miała 2 - bo czasami takie tubki wsuwa na raz obie.
Nowe smaki są świetne, zdecydowanie najlepszy to jabłko, marchew i mango - reszta oczywiście została pochłonięta w mgnieniu oka, ale ten smak zauważyłam, że najlepszy.
Mus jest bez dodatku cukru, tubka jest bezpieczna dla dziecka. Jesteśmy zachwyceni ! Każdej mamie polecam, która lubi mieć coś dobrego dla dziecka i najważniejsze jest zdrowe odżywianie.
Buziaki :)

1 komentarz:

  1. My już jesteśmy na etapie tradycyjnych owoców:)

    OdpowiedzUsuń