PODSUMOWANIE TESTOWANIA BOBOVITA - OWSIANKA PEŁNOZIARNISTA (AMBASADORKA TRND) (116)

Witajcie drogie mamy !
Dzisiaj chciałabym podsumować pierwsze testowanie, które zakończyliśmy z Aleksandrem.
Szczęście mnie nie opuszcza :) Zarejestrowałam się na stronie TRND.PL i udało mi się zostać ambasadorką kaszek firmy BoboVita - Porcja Zbóż.
Właśnie dzisiaj Olek zjadł ostatnią porcję Owsianki Pełnoziarnistej po 8 miesiącu życia.
Zapraszam:

Najpierw oczywiście chciałabym Wam przedstawić kilka informacji o kaszce. Informacje pochodzą z opakowania.
Składniki:
- Mąka owsiana - 99,9%
- Kwas askorbinowy (przeciwutleniacz),
- Witamina B1.
Kaszka zawiera gluten.
Środek spożywczy dla niemowląt i małych dzieci.
Produkt pakowany w atmosferze ochronnej.

Sposób przygotowania:
1.  Przygotuj 200ml.mleka modyfikowanego zgodnie z przepisem na opakowaniu i ostudź do temperatury 40 stopni C.
2. Powoli wsyp do mleka 20g kaszki BoboVita (ok. 5-6łyżek stołowych)
3. Mieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji. Nie gotuj.Odczekaj chwilę, aż kaszka zgęstnieje. Zawsze sprawdzaj temperaturę posiłku przed podaniem.

Nie podawaj ponownie resztek posiłku. Przestrzegaj instrukcji właściwego przygotowania.

MOJE ZDANIE:
Uważam, że tego typu kaszki są bardzo fajnym urozmaiceniem diety maluszka. Już od momentu, kiedy Olek skończył 4 miesiące zaczęłam wprowadzać kaszki. Jednak z każdym miesiącem są one pyszniejsze. 
Dzięki temu, że owsianka pełnoziarnista jest robiona na mleku modyfikowanym jest to pyszny, pełnowartościowy posiłek, a dzięki mm dziecko łatwo przyswoiło swój ulubiony smak.

OBSERWACJA:
Ogromne zdziwienie to na pewno, zawsze Olek jest poważny, kiedy dostaje nowe rzeczy.  Ale ogromnie mu smakuje owsianka i bardzo mnie to cieszy. Od momentu otrzymania paczki - owsianka jest pysznym posiłkiem na śniadanie.

Co jest dla mnie najważniejsze ?

Że moje dziecko ma radość z jedzenie pysznych i zdrowych posiłków :)



3 komentarze:

  1. Dzięki TRND razem z moją 7-miesięczną córcią otrzymaliśmy do testowania zestaw 3 kaszek Bobovita. Trafił do nas zestaw z 1 kaszką mleczną manną bananowo- brzoskwiniową, po 6 miesiącu życia, 1 kaszka mleczna 7 zbóż wielozbożowo- jaglana pełnoziarnista wieloowocowa po 8 miesiącu życia oraz 1 kaszkę owsianą pełnoziarnistą również po 8 miesiącu. Jesteśmy już po pierwszych testach i muszę powiedzieć że kaszka bananowo-brzoskwiniowa bardzo przypadła córci do gustu. Zjada ją z apetytem. Pomaga nam powoli wprowadzać gluten do diety córci. Duży plus za brak dodatku cukru. Niestety kaszki po 8 miesiącu muszą jeszcze chwilę poczekać abyśmy mogły je przetestować, ale myślę że tak samo pozytywnie zdadzą egzamin. delikates80

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dzięki TRND miałam przyjemność ze swoim maluszkiem testować kaszkę Bobovita. I muszę szczerze przyznać, że jestem z niej ogromnie zadowolona. Co najważniejsze kaszka smakowała mojemu łobuziakowi. Był po niej pełen życia, energii i miał ochotę na dalsze psoty. Bobovite przygotowałam zarówno na śniadanie jak i kolację, w jednym i drugim przypadku spisała się znakomicie. Taka kaszka to doskonały wstęp do nowych smaków i różnorodnych zbóż.

    OdpowiedzUsuń