Kampania Somersby Apple Secco Tase/ 18+


Matka wariatka testuje ! Słuchajcie kochani wszem i wobec ! Taka kampania nie zdarza się często, a ja miałam ogromne szczęście dostać się do testowania piwa Somersby Apple.
Otrzymałam piękny karton ! Piwa już dawno nie ma, a ja go zostawiłam, bo mi się tak bardzo podoba.
Zacznę od tego, że wizualnie wszystko przygotowane na najwyższym szczeblu od kartonu, w którym wszystko dostałam do najmniejszych puszek.
Do testu:
- 24szt. małych puszek
- 1 oryginalna puszka,
- 1 oryginalna wielkość butelki 400ml,
Oczywiście nie będę udawała, że długo czekałam na smakowanie. Od razu z mężem wzięliśmy się za próbowanie. Każdy ma inny smak i gust. Dla mnie piwo Somerby to strzał w dziesiątkę, bo takie właśnie ,,smakowe" piwa uwielbiam.
Piwo Somersby Apple to najnowszy produkt na polskim rynku firmy Carlsberg, określa się, że jest to napój piwny z połączenia 45% piwa i 55% napoju jabłkowego.

 Piwa rozeszły się jak woda na pustyni, znajomi i grill udał się rewelacyjnie, wszyscy zachwyceni, bo dobrze schłodzone piwo było świetnym dodatkiem i zaspokojeniem potrzeby schłodzenia organizmu w te upały.
Dla mnie bomba, takie kampanie uświadamiają mi, że dzisiaj na rynku mamy wszystko - od podstaw i wszelkich potrzeb, bo urozmaicanie swoich chęci dogadzania. Piwo będzie gościło u nas na pewno nie raz.
Bo kiedy dziecko śpi.... rodzice czasami się relaksują. Nam też się należy przecież :)
Polecam ! spróbujcie ! :) Pycha





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz